14 Aralık 2011 Çarşamba

Çicek Vazosundan Kaşıklığa...

Geçenlerde işyerinden bir arkadaşım yemeğe çağırmıştı.Mutfakta yardım ederken kaşıklığı hemen dikkatimi çekti.Kızına daha önce gelen çiceğin vazosunu kaşıklık yapmış.Çoğumuzun bildiği kaşıklık olarak satılanlar küçük oluyor ve bütün kaşıkları almıyor.Vazo çok sert plastiktendi ve bu hali çok sade olduğu için süslemeyi önerdim. 
 
Vazo bir ay boyunca bekledi.Sonunda geçen hafta sonu boyadım ve üstüne peçete dekopajı yaptım.
Resimde çıkmamış ama dekopajtan önce üstüne metalik şampanya rengi boya ile doku oluşturdum.

 Aklımdan  hamur kabartma yaparak bir şeyler yapmak vardı ama yılbaşı hediyelerimi yetiştirmeye  çalışıyorum.

20 yorum:

  1. Nazancım hamur kabartma olmadan bile çok şık olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. BU HALİ BİLE O KADAR GÜZEL OLMUŞ Kİ CANIM İYİ GÜNLERDE KULLANILMASI DİLEĞİYLE SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Harikasın canım, bide ben öğrensem şu peçete işini, yayınlarında varmı açıklayıcı yani resimlerle anlattığın, bu çok işimize yarar, ellerine emeğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sağol Özlemciğim.Daha da güzel olabilirdi ama zamanım bu kadarına yetti..

    Teşekkürler Mihrimah, inşallah sağlıkla iyi günlerde kullanırlar..

    Afet hanım teşekkür ederim.Çok zevkli çalışmalar ama ayrı bir yer ve epeyde zaman istiyor.Benim yayınlarımda yok, bu konuda kendimi çok iyi bulmuyorum.Ama bloğumun yan tarafında linki olan Meral hanım, Hobivakti ve Neslihan'ın (Nestug)bloglarında açıklamalı anlatımlar var.Peçete ince olduğu için hemen yırtılabiliyor. Yaptıkça daha rahat oluyor.Sizde kolaylıkla öğrenirsiniz ve eminim çok zevkli işler çıkar.Sevgilerimle..

    Sağol Saadet, bunları yaparken aklıma senin sepetlere yaptığın dekopajlar geldi.Onlarda enfes olmuştu..

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çook güzel olmuş ellerinize sağlık bnde öprenmk istiyorum şu peçeteyi =)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel değerlendirmişsin cnaım benim güle güle kullan..görüntüsü muhteşem..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler İlayda.Hobivakti'nin bloğunda açıklamaları ve püf noktaları vardı.İstediğin zaman bana da sorabilirsin.

    Sağol Marifetane.Geri dönüşüm olması daha çok hoşuma gidiyor..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Becerikli ellerden çıkan biraz boya, bir resim nasıl da değiştiriyor basit bir objeyi :) Harikasıııın ....

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim, desen seçiminde hoş olmuş, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  11. Sağol Tülin abla..

    Sağol Fiammacığım..Beğenmene sevindim.

    Gerçekten öyle Banu.Sahibi tanıyamadı, çok beğendi..

    Sağol Elif.Bu peçeteyi bende çok sevmiştim.Bitirdim zaten..

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel olmuş,seçtiğin desen de çok yakışmış,ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  13. Sıradan bir vazoyu inanılmaz güzel bir hale getirmişsiniz. Emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Nathalie.

    Teşekkürler Ayşın hanım.Uyarınız içinde ayrıca teşekkür ederim.Bundan sonra tembellik etmeyip, resimlerime isim yazacağım..

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir yenileme olmuş:)Sahibi tanımamıştır:)) Peçetenin deseni de çok şık. Güle güle kullanılsın,ellerinize sağlık.
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Nur hanım.Boyama işinde en sevdiğim peçete dekopajı..

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş Nazanım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil