12 Aralık 2011 Pazartesi

Mim...

Bilge'nin Annesi geçenlerde bir mim yollamış bana. Konusu hakkımdaki 7 gerçek.Düşündüm düşündüm, insanın kendi özelliklerine ilişkin bir şeyler yazması pek zormuş.Yine de ilk aklıma gelenleri sıraladım.

* Çok eleştiren bir insanımdır.Başak burcunun tüm özelliklerini gösteririm.Ama eleştirilerim kırıcı değil daha çok pozitif yöndedir.
* İnsanların özel hayatlarını merak etmem ve karışmam.Daha ilk tanışmamda hayatımı merak edip, sürekli soru soranlardan hiç hoşlanmam.
*Beklemekten nefret ederim.Sıra da önüme geçirtmem.Saygısızlık etmem ama edilmesine de izin vermem.
*Günlük hayatta her şeye maydanoz olurum.Çöpü yere atanları, küfür edenleri, yüzüme sigara üfleyenleri ve itenleri mutlaka uyarırım.Bu yüzden hep öğretmen zannederler beni.
*Şarkı söylemeyi , dansetmeyi çok severim.Arabeski sadece Işın Karaca'dan dinlemeyi seviyorum.
*Felsefe konuları benim için ağırdır ama tarihe bayılırım.
*Resim çektirmekten nefret ederim.Resim çekmeyi ise çok severim..

Ben bu mimi yanıtlamak isteyen bütün arkadaşlarıma gönderiyorum..

3 yorum:

  1. Ben bayılıyorum tüm özelliklerine Nazan.İyi ki hayatımdasın,iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  2. Hımmm demek öyle. Bundan sonra dikkatli olacağım senin yanındaaaa. Ben bu deli halimle nasıl olacak bilmiyoruuuuuuuuuuuuum. Çoook öpüyorum seni sevgiyle.

    YanıtlaSil
  3. Sende Tülin ablam iyiki varsın.

    Dilekciğim tekrar okuyunca çok sert göründüm kendime bile.O kadar değil ya.İyi niyet yeter gerisi boş.Bende öptüm seni..

    YanıtlaSil