22 Aralık 2011 Perşembe

Kot Paçasından Kızlar İçin Çantalar...

Geçen hafta sonu yeğenlerime göndereceğim hediyeleri hazırlamakla geçti.Büyüklere hazır aldım, küçük olan kızlara ise kendim hazırladım.Evde kullanılmayan iki tane kot pantalonun paçasından çantalar yaptım.Örneklerini daha önce Saadet'in bloğunda da görmüştüm.


İçlerine kumaş geçirdim ve ağızlarına cırt cırt diktim.Amblemim olmadan olmaz. Saplarını ipten ve polar parçalarından örerek hazırladım.Böyle daha tok durdu.
 Üç küçük fıstığa üç çanta.Daha içlerine bir kaç şey konacak.

27 yorum:

  1. Kızlar çok beğenecekler. Çok şekerler

    YanıtlaSil
  2. Vallahi bende yapacağım modunda dolaşıyorum ama hangi birinizin yaptıklarına yetişeceğim ben yaaa:( Çok şiirin olmuş ellerine sağlık bir dolu parça var benimde elimde ama oturup başına kim yapacak değil mi?.

    YanıtlaSil
  3. cıvıl cıvıl ne güzel olmuşlar:)))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar cici olmuşlar.. kızlar bayılacktır ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel hediyeler bunlar eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar, ne sevinirler görünce

    YanıtlaSil
  7. Oooo...Hızla geliştiriyorsun dikiş işini.Çok beğendim Nazan.

    YanıtlaSil
  8. Nazancım çok cici olmuş,ben de Elife yapıcam,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Suhuba..

    Şuleciğim sen kimbilir neler yapıyorsundur corner masanda.

    Sağol Saadet, seninkilerde öyleydi.

    İnşallah İlayda.Küçükleri sevindirmek kolay..

    Sağol Filizciğim, seninki biraz daha büyüsün ona da yapalım..

    Öyle umut ediyorum Sevdacığım..

    Fena gitmiyor Tülin abla.Büyüğe yaptığım çanta var daha sonra ekleyeceğim, onda kendimi epey aştım gibi geldi bana..

    Sanırım Elif'te çok sevinir Özlemciğim..

    YanıtlaSil
  10. Bunlar cok guzel yegenin olasim geldi :)))

    YanıtlaSil
  11. canım;
    çok güzel olmuş.Eline sağlık.

    Birde birşey ,içindeki kumaşı nereden aldın?

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende makinamı alınca kızıma yaparım artık detayları sorarım sana

    YanıtlaSil
  13. ayy ne şeker olmuşlar emeğinize sağlık sevgiler iyi günlerde kullanılsın

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık Nazancım, içi ayrı dışı ayrı güzel olmuş ben de eski kotlardan yastık diktim.Cumartesi arkalarına çıtçıt yaptırıcam bakalım.

    YanıtlaSil
  15. Süslü-cici kızlara...
    Harika olmuşlar,çok zevkli:)

    YanıtlaSil
  16. Çok imrendim, yeğenlerim yok, keşke olsaydıda bende yapsaydım. Çok şanslısın:)Aa unutuyordum, ellerine sağlık, güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  17. Nevinciğim yeğenlerden önce ilk sana çalıştım diye hatırlıyorum.

    Teşekkürler g.İzmir caddesinde Bursa Kumaş Pazarı var.Ben Kocabeyoğlu pasajının altındakinden aldım. Necatibey caddesine inerken sokak arasındaki şubesinde de vardır.Sakın Şık Düğme gibi yerlerden alma. Bunları patchwork kumaş adı altında pahalı satıyorlar.Ben metresini 6TL'ye almıştım.

    Çicekciğim ben yaparım ona da..

    Teşekkürler Mihrimah.

    Yastıkları çok merak ettim Noblesse.Eminim çok güzel olmuşlardır.Eklersin değil mi?

    Hem de ne süslüler Nathalie...

    Sağol Elifciğim.İki tane kız yeğen eşimin, iki tane de benim var.Biri büyük diğerlerinin yaşları aynı. Hepsini de çok seviyorum...Sende inşallah bir gün torunlarına yaparsın canım...

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık nazancım kot çantalar süper olmuş çok şirinler sahipleri iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  19. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla

    YanıtlaSil
  20. Canancığım teşekkür ederim..

    Hi Ulla.You are very kind.I'm only a newbee about quilting.I admire your works and I will follow you after now.Thanks so much...

    YanıtlaSil
  21. Çantalar çok şirin bayıldım..az dikiş gelse elimden bende kızım için yapmak isterdim doğrusu..Prensesler güle gülwe kullansınlar ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim Elif.Küçük kızlara bir şeyler hazırlamayı çok severim.Bir tane de küçüğüne olur...

    YanıtlaSil
  23. Ne kadar şirinler güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  24. Ay ben bunları da kaçırmışııım, bu kadar mı şirin olur, çok zevklisin Nazanııım :)

    YanıtlaSil
  25. bunlar çok şiriiin ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. Kesinlikle çok güzel ve şeker olmuşlar Nazan ellerine sağlık. Kızlarda sğlıkla kullnsınlar.

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler Nergiz, senin deri çantalarında ayrı güzel..

    Sağol Banu, senden biraz daha el alabilsem..

    Teşekkürler Ayyüce, senin gibi gencecik hobicileri görmek beni çok mutlu ediyor.

    İnşallah Dilekciğim..

    YanıtlaSil