26 Aralık 2011 Pazartesi

Lösev'e Hazırlık...

Lösev için hazırladığım keçe çanta.Örnek aldığım yer burası.Daha hazırlamam gereken iki çanta var.İçimdeki küçük kız bu çantaları çok sevdi..(Saplarını kot çantalardaki saplar gibi yapacağım.)

  İçlerine polar kumaş geçirdim ve manyetik çıtçıt taktım.
 Lösev 'e gidecek diğer oyuncak ve giysileri de paylaşmak istedim.Sevgili Merih bebekleri ve giysileri Afyon'da gönderdi.

 Bunları da iş arkadaşları ile hazırlamışlar..
 Buradaki oyuncaklar ise iş yerindeki arkadaşlarımdan..


Gönül daha fazlasını isterdi ama o cesur küçük yüreklerden birini bile güldürsek, en güzel yeni yıl hediyesi olacak bize...

11 yorum:

  1. ellerine, gönlüne sağlık, çok sevinecekleri muhakkak.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yürekli hamarat arkadaşım maaşAllah sana ne güzel şeyler hazırlamışsınız arkadaşlarınızla..Hepinizin emeğine yüreğine sağlık Allah sizinde yüzlerinizi hep güldürsün.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelsiniz hepiniz hele çanta hele bebekler bayıldım. ellerinize yüreğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. ''Bir çocuğu sevindirmekten daha güzel ne olabilir?'' Diyor Lösev .

    Sizinse sevindireceğiniz muhakkak Nazan,çantalara bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Nazancığım ellerine gönlüne sağlık, nasıl sevinecekler bu güzellikleri görünce, canım benim

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim arkadaşlar, inşallah hepsi şifa bulur,iyileşir...

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş çantaya bayıldım benim olsa ben de kullanırım:) ellerinize,yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hepinizin ellerinize, yüreğinize ve emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Ayyüce.Bloğuma hoş geldin.

    Sağol Dilekciğim..

    YanıtlaSil
  10. lösemili bir kzım var ve bunlara onların nasıl sevineceğini tahmin ediyorum ellerinize emeğinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  11. İnşallah kızınız kısa zamanda şifa bulur.Onlar için her zaman dua ediyorum.Yorumunuz beni çok duygulandırdı.Bir tanesi sevinse, moral bulsa bile benim için yeter...

    YanıtlaSil