27 Aralık 2011 Salı

Il Divo...

Il Divo grubunu hiç dinlediniz mi? En sevdiğim gruplardandır.İşyerinde ne zaman belalı bir yazı ile boğuşsam , bana son perde de eşlik ederler.Bu yüzden psikolojim üzerinde rahatlatıcı etkileri vardır.Grup operet tarzı İtalyanca şarkılar söyleyen dört erkek sanatçıdan oluşuyor.Şimdiye kadar çıkmış üç albümleri var.Benim onlarla ilk tanışmamın anısı ise çok komik.Isabel şarkılarını ilk olarak bir arkadaşımda dinleyip, hemen kardeşime yazmıştım.
-Nevinciğim harika bir grup buldum.Açıp bir dinlesene..
-Ablaaa..Çok güzelde...
-ehhh...
-Geydir bunlar..
-Nasıl yani, olur mu Nevin..
-Olur abla, hem yakışıklılar hemde bebek yüzlüler..
-Off Nevin, bitirdin yani.Freddy Mercury'de benzemiyorlar ya..(Bu arada Quenn'in solisti Freddy Mercury'de çok severim ben...)Neyse canım bana ne...
İşte böyle..Severim İl Divo'yu..Noel ruhuna uygun bir şarkılarını eklemek istedim..Sevdiyseniz İsabel ve Adagio'yuda dinleyin derim.Burada ve burada...
 
Not:Kardeşimin hatırlatması ile eklemek istedim.Şarkı aslında Leonard Cohen'in.Eşim için onun yorumu en güzelidir burada. Kardeşim Jeff Buckley'in yorumunu sevmiş burada.Bir de sıkılmadıysanız Bon Jovi'den dinlemenizi tavsiye ederim burada.

12 yorum:

  1. Nazan;
    biliyor musun benim kardeşimin adı da Nevin.
    Bu beni mutlu etti.

    Bu grubu yeni dinledim sayende.
    EVET BEBEK YÜZLÜLER GERÇEKTEN:)
    öZELLİKLE KÜT SAÇLI OLAN:)

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için teşekkürler şimdiden yeni yılını kutluyorum sağlık ve mutluluk herşey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nazancım bende çok severek dinlerim bu grubu, o kadar güzel sesleri varki.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel tesadüf g.Aynı şehir, aynı isimde kardeş...
    Küt saçlı olan İsviçreli sanırım en gençleri.Biri İspanyol, biri Amerikalı diğeri de Fransız.Fransız olan kendi ülkesinde de ünlü bir sanatçı..


    Sağol Gönülcüğüm, seninde yeni yılın kutlu olsun.

    Değil mi Kutsev.Sesleri birbirine çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  5. hiç dinlemedim yoksa dinledim de grubun adını mı bilmiyordum, ama merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  6. Ha ha boyle bir konusma gectigini hatirlamiyorum ama evet guzel soyluyorlar :) Ben yine de Jeff Buckley Hallelujah'isini tercih ederim: http://www.youtube.com/watch?v=cQG7dZUnNLs&feature=related

    YanıtlaSil
  7. Bu arada Jeff Buckley yorumluyor ama sarki Leonard Cohen'in ;)

    YanıtlaSil
  8. Diğer şarkılarını da ekledim.İsabel'i özellikle tavsiye ederim Noblesse.

    Hatırlamadın mı Nevin.Hatta şu Yunanlı komşun içinde aynı şeyi söylemiştin..

    Jeff Buckley'in söyleyiş tarzını Bob Dylan'ın tarzına benzettim.O da Çok güzel yorumlamış..

    YanıtlaSil
  9. Ayyy Nazanım güldürdün beni be yavvv. Bu arada yalnızca Cemil ipekçi ve tırtıl demek istiyorum. Sen anladın onuuuu. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  10. Senin tırtıl hep espri konusu olacak galiba.Ama ben bugün Lösev'de gördüğüm Cemil İpekçi'nin tasarladığı bebeğe de bittim..

    YanıtlaSil
  11. Ben de KD Lang yorumunu tavsiye ederim:
    http://www.youtube.com/results?search_query=kd+lang+hallelujah&oq=kd+lang&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_sm=c&gs_upl=694l1991l0l3997l7l6l0l2l2l0l273l621l1.2.1l4l0

    umarim link calisir...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Neşe çok teşekkürler.Bu sanatçıyı hiç dinlememişim.Ses rengi benzemese de söyleyiş tarzı ve aktivist kişiliği (şarkıyı dinledikten sonra nette kısa bir araştırma yaptım.)Joan Baez'i hatırlattı bana.Enfes bir yorum, güçlü bir kişilik, sağlam bir duruş...Bir sanatçı için mükemmel uyum..

    YanıtlaSil