7 Aralık 2011 Çarşamba

(İzninizle bugün bloğum sevdiğim kişiye ait.Bugün yıldönümümüz.Ama evlilik yıldönümü değil, bugün birlikte olmaya karar verdiğimiz gün.Onun için bütün günlerden daha özel ve kıymetli...)

Seviyorum Seni 
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi 
Geceleyin ateşler içinde uyanarak 
Ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, 
Ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, 
Telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi. 
Seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi. 
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık 
İçimde kımıldanan birşeyler gibi 
Seviyorum seni 'yaşıyoruz çok şükür' der gibi. 
                                                 Nazım Hikmet Ran

Yıllar çok hızlı geçiyor.Bugün 22 senemiz bitti.Bu şiiri ilk olarak senden duymuştum tam 22 sene önce.Aslında Nazım ustayı da seninle tanıdım ben, Hasan Hüseyin'i de.Hep güç verdin bana, hep yanımda oldun.Dik durmamı sağladın, boyun eğmememi.Çarkın bir dişlisi olmadan yaşanabileceğini senden öğrendim ben prensiplerime sahip çıkmayı da.Memleketimde kadına yapılan şiddeti gördükçe hep senin gibi erkeklerin daha çok olması için dua ediyorum ve dua ediyorum ki hep yanımda ol, hep hayatımı, beni çoğalt...

20 yorum:

  1. Ne güzel bir post. Böyle dizeleri kaleme aldıran günleriniz daha nice 22 seneler daha sürsün:)))))

    YanıtlaSil
  2. Nazancığım ne güzel yazmışsın, ne güzel insanlarsınız.Mutluluğunuz daim olsun, öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Yüreğinin sıcaklığını bir kez daha hissettirdin. Seni çook seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  5. bir ömür boyu mutluluğunuz daim olsun.rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın cümlemizi.daha nice nice yıllara ...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Mutluluk paylaştıkça çoğalır... Nice senelere :)

    YanıtlaSil
  7. Nazancım kutluyorum daha nice güzel senelere,mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  8. Allah (c.c.) mutluluğunuzu daim etsin. Nice uzun seneler beraberce sağlık, huzur ve mutlulukla yaşayın.

    YanıtlaSil
  9. Nazan hep çoğaltın birbirinizi ve nice yıldönümleri yaşayın:)

    YanıtlaSil
  10. Birlikteliğiniz uzuuun ve daim olsun canım.....

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Yüreklerinize, emeklerinize sağlık. Daha nice güzelliklere, çocuklarınızla birlikte.

    YanıtlaSil
  14. Oooo..Ben yine damattan taraf olup;
    Yazana değil,yazdırana bak.Diyeceğim.
    (Ne olur ne olmaz,hafta sonunda yine buluşmamız gerekir.Ben hazırlığımı yapayım)
    Şaka elbette.
    Sizler benim çok sevdiğim bir çiftsiniz.Birbirinin yanısıra yürüyen güvercinler gibi,hep güneşe bakan ayçiçekleri gibi...Yanyana ve dingin herşey bana sizi hatırlatıyor.
    Sevgilerimle nice yıllara canım.

    YanıtlaSil
  15. mutluluğunuz daim olsun nice senelere

    YanıtlaSil
  16. Tebrikler, Bu güzel duyguları hissettiren erkeğe ve duygularını bu kadar güzel ifade eden kadına, Allah nice kutlamalar nasibetsin.
    Sevgiyle kalın ♫♥♥♥♫

    YanıtlaSil
  17. Tulin abla gibi ben de enisteden yana cikayim :)) 22 sene mi oldu? Sanki dun gibi hatirliyorum. Liseye bana birseyler getirirdiniz (artik birlikte olmak icin bahane miydi bilemem :))

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim.Yorumlarınızı sevdiğime de okudum.Yazdıran kısmı çok hoşuna gitti.Aslında çok duygularını ifade eden biri değildir, sessiz sakindir.

    YanıtlaSil
  19. "seviyorum seni:yaşıyoruz çok şükür der gibi"

    harika eser..

    YanıtlaSil