15 Aralık 2011 Perşembe

Hediyeler...Hediyeler...

Öğretmenimizin kızı Gülce için yaptığım atkı ve bereden geçen sene yeğenlerim için örmüştüm.Atkı kadife ipinden ve firkete ile yapılıyor.Yeğenlerimden biliyorum küçük kızlar bu tarz atkıları çok seviyor.Bere ise tığ işi.Tülin ablanın geçmiş yıllarda verdiği bir örneği kullanıyorum.Hem zevkli hemde çabuk bitiyor.


 Fırfırın atkıların çoğu rengini ördüm herhalde.Örmesi kadar kullanması da çok zevkli.Herbiri yılbaşında yılbaşında sevdiğim insanları ısıtacak.

 Bu da farklı renkde bir fırfır atkı olacak..

18 yorum:

  1. Nazan Hanım, her biri çok güzel olmuş ama bereye ayrıca bayıldım, onun detaylarını paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.tüm sevdiklerinizin dilekleri gerçekleşsin bu yeni yılda sevgiler

    YanıtlaSil
  3. berenin çiçeklerine bayıldım, çok hoş bir ayrıntı olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Canım benim hepside çok güzel..kadife iple ben kendim için bile örüp kullanabilirim yumuşacık..rengine bakarmısın kızlar bayılmasında ne yapsınlar..ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. fırfır atkılar çok şık duruyor,rengarenk ne güzeller.bereye de bayıldım.Tülin ablanın tarifi diye daha önce birkaç kere yayınlamıştın başka bereler ama yapılışını anlatmadın bir türlü:)
    çok kolay görünüyor ama başlangıcını ve tepedeki artırmalarını yapamazsam diye başlamıyorum.azıcık anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Atkılara bayıldım. Renkleri de çok hoş.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel olmuşlar.Renklere de bayıldım.Çok şeker.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım. Hepside çok güzel olmuşlar. Ben hala tamamlamaya çalışıyorum. Salı günü de büyük ihtimalle hasan ameliyat olacak.

    YanıtlaSil
  9. Cebimdeki Renkler; tabii paylaşırım. Bir sonraki postumu ona ayırayım.

    Teşekkürler Mihrimah, hepimiz için..

    Bende keçe çicekleri çok yakıştırıyorum Saadet.Farklı şeylerde koyulabilir.

    Sağol Elif,benimde hala kullandığım kadife atkılarım var, dediğin gibi yumuşacık oluyor..

    Kpsszede anlatırım tabii. Anlatımlar biraz zaman alıyor, çok detaya giremiyorum.Ama hatırlatılırsa anlatmaktan ve yardım etmekten büyük keyif alırım.Bir sonraki postu sizin için hazırlıyacağım.

    Teşekkürler Ayşın hanım,örmekten çok renklerle oynamak hoşuma gidiyor.

    Teşekkür ederim Tülin abla.Ne iyi etmişsin de berenin şemasını vermişsin.

    Sağol Dileğim.Benimde yapılacaklar bitmedi.Ameliyat erkene alınmış değilmi?Yarın bir ara arayayım seni..

    YanıtlaSil
  10. Nazancığım ilk rastalyayım sana ellerimi ellerine değdireceğim belki biraz bana bulaşır şu örgü olayları diye. Maiallah trikotaj fabrikası gibisin, nasıl dokuyorsun bunları yaa. bende şapkayı bekliyorum ama ilmek ilmek açıkla anlamam özet geçersen bilesin.

    YanıtlaSil
  11. Maşallah ne çok yapmışsın...hepsi birbirinden güzel eminim çok güzel hediyeler olacaklar:)

    YanıtlaSil
  12. Ne ince bir hediye, hepsi çok güzel, fırfırı merak ettim nasıl yapılıyor diye, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Şuleciğim buluşunca sen bana elini verirsin ben sana sarılırım, belli mi olur senden de bana azmin ve ustalığın geçer.Atkılar çok zor değildi, bere de bir gecede bitti.Biraz elim hızlı o kadar.Bereyi özet geçmeyeceğim.Tek tek resimleyeceğim.Ev işleri falan hafta sonu yoğun, en kısa zamanda yayınlarım..Öptüm seni çook...

    Teşekkürler Nathalie..

    Deryacığım bere ile birlikte onu da anlatayım.Kısa şişle daha kolay..

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim,zahmet olacak sana.ipimi tığımı hazırlayıp bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Çok cici hepsi, eline, gönlüne sağlık. Kadife atkıdan ben de hediye örmüştüm, çok zevkle örülüyordu. İlk fırsatta dantelayı deneyeceğim. Sevdiklerin güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Elifciğim,inşallah...

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel çalışmalar:)) cıvıl cıvıl renler. Emeğinize sağlık. Hediye almak kadar, vermek de büyük keyif:)) Güle güle kullanılsınlar.
    Ne kadar değişik ipler üretiliyor. Epeydir yüncüye girmedim de....

    YanıtlaSil
  18. Bende almak kadar vermeyi sevenlerdenim Nur hanım.Özellikle bu el emeği ise daha değerli.Yüncülere gitmek en çok sevdiğim işlerden.Her yüncü de farklı ipler görüyor insan...

    YanıtlaSil