7 Ekim 2010 Perşembe

Eskilerden bir demet

Bu çalışmaları da çok önceleri yapmıştım...Bloğumda da yer alsın istedim...

Yine plastik görünümünü sevmediğim bir eşyam...Asıl amacım kumaşlarla süslemekti ama böyle daha kullanışlı oldu...


Yeşil renkli eski bir plastik saksıydı...Kahverengi ahşap boyasıyla 2 kat boyayıp, kabartma kısımlarını yaldızladım...Dışarıda kullanıldığıı halde hiç bir şey olmadı...
Annemim bodrumunda duran eski bir alimünyum tencere, yine ahşap boyasıyla boyanıp, üsütüne dekopaj yapıldı...İçinde sabunlarımla banyoda yerini aldı.....


9 yorum:

  1. Hepside çok hoş olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar nazan hanım bloğumu ziyaret etmiş ve izlemeye almışsınız..bende hemen size döndüm...aliminyum tencere çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Hobivakti...

    Teşekkür ederim Şehnaz hanım...Sizin bloğunuzda zevkle izlediğim bloglardan...Çok güzel tasarımlarınız var...

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayılmıştım o tencereye :)

    YanıtlaSil
  5. canısı iyiki bu blogunu açmışsın bu güzelleklerden haberimiz olmayacaktı yoksa ellerine sağlık iyi günlerde kullan hayatım hepsi çok güzel olmuşler

    YanıtlaSil
  6. maşallahmaşallah nazo gelin valla hiç bir şeyi heç etmemişsin, ellerine sağlık güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Pek becerikli bir hanımsınız iyi ki keşfettim blogunuzu. Yaşasın becerikli hatunlar :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Hasmelyas,Dilek..Sizde benden az değilsiniz...

    YanıtlaSil