19 Ekim 2010 Salı

Hayal Gücü Etkinliği-II

Bloğumu açmadığım dönemde de zevkle izlediğim Hayal gücü Etkinliğinün ikincisine  bende katıldım...Farklı malzemelerle bir şeyler üretmek çok zevkliydi...Etkinlikte bana çıkan Güloş ve annesi blogcu arkadaşıma hediyemi gönderdim ama ne yazıkki dün resimlerin olduğu telefonumu evde unuttuğum için resimleri ekleyemedim...Evde de aktarma kablom olmaması sebebiyle bu sabah ekleyebiliyorum...Etkinliği düzenleyen arkadaşlarım Yeteneksizin ve Yeşim'den çok özür dilerim...

Etkinlik için teneke kutu, ip, yapma çicek, taş ve tül kullanılacaktı..İlk aklıma gelen arkadaşımın rahatlıkla kullanabileceği bir kutu yapmak oldu..Ama kutumu biraz farklı seçmek istedim..Bunun için bombeli ve büyük bir zeytin kutusu aldım...

İp olarak kendir ipini kullandım..Bu iple daha önce saksı da kaplamıştım...Taş olarak küçük camları kullandım...Kenarlara altın simli şerit yapıştırdım...Üstünü süslemek için keçe çicek ve kelebekler kullandım..Keçe süslemede en çok sevdiğim malzeme...Sıra kapağa gelmişti...Kapak için lolipu'nun bloğunda yaptığı kapakları örnek aldım...Kalın iki keçeyi yapıştırıp, üstlerine yine ip yapıştırdım ve tutmak için kurdele kullandım...Kapağın kenarlarını da taş ve tül ile süsler yaptım...




Etkinllik arkadaşım alıp, benden önce bloğunda yayınladı...Beğendiğine çok sevindim...İyi günlerde sağlıkla kullansın...Hem yaratıcılığımızı geliştirebileceğimiz hemde bizim gibi hobi düşkünü yeni arkadaşlarla tanışmak çok güzeldi..Etkinliği düzenledikleri için Yeteneksizin ve Yeşim'e çok teşekkürler....

6 yorum:

  1. Çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin bir kutu olmuş ellerinize sağlık sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  3. Nazancım harika olmuş, ellerine sağlık , güle güle kullansın sahibi

    YanıtlaSil
  4. ya çook güzell ellerine sağlık :)
    artık elime geçem bütün konserve kutularını bu şekilde değerlendirme yapıcam..
    hatta anneme bunu yapıcam bol bol :)
    paylaşım için tşkler
    bu arada bloğunu tesadüfen buldum ve hemen izlemeye aldım paylaşımların çok hoş tam benlik:)
    takipteyim artık
    bende bloğuma beklerim s evgilerimle.

    YanıtlaSil