7 Ekim 2010 Perşembe

Kutu kaplama-2

Değişik zamanlarda kapladığım kutular....
Leke çıkarıcının kutusuydu...Biraz süsledim, makinemin üstüne koydum...


Deterjan kutumda çok fazla plastik duruyordu, onu da kumaşla kapladım....


Bir plastik kutu daha...Selpak kağıt havlu kutusuydu..Çevresine kağıt yapıştırıp, üstünüde kurdele,deniz kabuğu ve incilerle süsledim...Plastik eşyalar hoşuma gidiyor, çünkü kırılmadıkları için kullanımları pratik...(Özellikle 2 erkek çocuğunun yaşadığı bir evde)..Ama görünümlerini sevmiyorum, bu  yüzden ya boyuyorum ya da bu şekilde süslüyorum...

13 yorum:

  1. Keşke plastiği tümden hayatımızdan çıkarabilsek.
    Gözden saklamakda bir çözüm,tabii böyle zevkli seçimlerle yapılınca.

    Bende kumaş gibi duvar kağıdı buldum,çöpe gitmeden el koydum.
    Onlarla kaplamayı düşünüyorum.
    Güzel olur herhalde.
    Bakalım?

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş olmuş hepside. AYrı bir havaya girmişler.

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel omuş eline sağlık. böyle güzel kaplama malzemelerini nerden buluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Fuska...Bu Yapışkanlı kağıtları Migrostan almıştım, modeli çok hoşuma gitmişti..Geçen ayda Koçtaş'ta indirime girmişti..Orada da çok güzel modeller vardı...

    YanıtlaSil
  5. Bir dokunuşla ne kadar şirin görünümler sağlamışsınız ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Plastigi sevmeyelim ama susluyebiliriz o ayri :))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Belgin...

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Nedret hanım...

    YanıtlaSil
  10. Kutu süsleme hem çok zevkli hem de güzel bir değerlendirme, geri dönüşüm oluyor, bunlar da çok şeker olmuş. Zevkine, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Sağol Banu...Senin geri dönüşümlerinde o kadar güzelki...Bende her şeyin yeni alınması yerine eskinin değerledirilmesi gerektiğini düşünen gruptanım...Senin projelerin çok güzel fikirler veriyor bana...

    YanıtlaSil
  12. mendil kutusu nefis olmuş,ellerinize sağlık canım..çiçek desenli oluşu da ayrı bir harikalık...

    YanıtlaSil