19 Ekim 2010 Salı

Küçük Dokunuşlar ....

Bir süredir ekmek torbası dikmek istiyordum...Hatta kareli kumaşlarımı da aldım...Ama bir türlü fırsat bulamadım...Geçenlerde markette hazır fermuarlı ekmek torbalarından gördüm ...Hem ucuzdu hemde  kullanışlı ..

Çok sade geldiği için elimdeki malzemelerle süsledim..Kare kumaşı alt kısma dikip, yanlara kırmızı kurdele geçirdim.Fermuarın altınada bir parça fisto ve kalpli keçeler..Hepsi yarım saatimi aldı...Farklı sevimli bir havası oldu ya , benim için yeter...

3 yorum:

  1. Tabii yaa... İyi yapmışsınız. Süslemek, baştan dikmeken daha zevklidir değil mi?
    Bazen çarşıda çin malı takıları veya eşyaları görünce ''amaan, uğraştığıma değmiyor'' deyip, yaptıklarımdan vaz geçesim geliyor.
    Gülegüle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Sevimli ancak bir o kadarda şık olmuş
    Nazan hanım ellerinize sağlık sevgiyle kalın....

    Nacizane bir istek yorum kodlamasını kaldırırsanız sevinirim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Belgin..Yorum kodlamasının farkında değildim, tabiki kaldırırım...

    Teşekkür ederim Nedret hanım ama kendi yaptıklarınızı Çin malları ile karşılaştırmakla, kendinize çok büyük haksızlık etmişsiniz..Aslında bu ekmekliğin kumaşı şu hurç kumaşlarından, çok içime sinmedi..İçine de bir çare bulacağım sanırım...

    YanıtlaSil