22 Ekim 2010 Cuma

İlk makyaj çantası denemem ve Sürpriz Etiketlerim

Dikiş makinemi aldığım 2 seneyi geçti...Bu süre içinde birbirimiz ile ara ara bakıştık...Ama ben bir türlü
cesaret edip, dikmeyi öğrenemedim..Aslında annem çok güzel dikiş diker, küçükken kıyafetlerimizi (kaban dahil) o dikerdi...O dönemlerde ablam makinede dikmeyi öğrendi ama ben hiç başlayamadım...En sonunda geçen ay bir heves makinemin  başına geçtim. İlk işim Tülin ablamla aldığım kumaştan mutfak perdelerini dikmek oldu...Sırada hep özendiğim kumaş çantalar vardı...Tiryaki'nin bloğunda gördüğüm kumaşlardan alıp, internetten araştırma yaptım...Ve sonuçta ilk makyaj çantası denemem...İçi kırmızı kumaş ama ben acemi olduğum için içinin resmini çekmemişim..Sırada farklı bir tane daha var..


Etiketler Tülin ablamın sürpriz doğum günü hediyesi...Bir süredir düşünüyordum ama o bütün inceliği ile önceden benim için yaptırmış..Uğur böceği logomda unutulmamış...Teşekkür ederim Tülin abla...Hayatımdaki az ve öz insanlardan olduğunu tekrar söylemek istedim sana...

6 yorum:

  1. Peki neden Ingilizce? Dis pazarlara acilma plani mi var?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten neden İngilizce oldu?Biz bunu düşünmedik hiç...Genelde böyle olduğu için herhalde...

    YanıtlaSil
  3. llk deneme ise gerisi nasıl olur kimbilir ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Önemli olan başlamak zaten Nazancım, ortaya birşeyler çıktıkça insan aşka geliyor, hele böyle zevkli zevkli süslemelerle birleşince, dikilenler bir başka güzel :)Mutfak perdelerini kaçırdım mı? Ne güzel bir hediye, zevklidir, düşüncelidir Tülinim...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Belgin...Fermuar kısmında hatalarım vardı...
    İkincisinde düzelttim..

    Mutfak perdelerimin resmini henüz koymadım Banu...Daha sonra onları da ekleyeceğim..Hediyeme gelince hayatımda aldığım en zarif olanlarından...

    YanıtlaSil