11 Ekim 2010 Pazartesi

Ördüğüm Şallar-1

Ne çok şal örmüşüm...Örmesini çok seviyorum, örnek ne kadar ajurlu ise zor bir matematik problemi çözmek kadar zevk veriyor bana..Ama çok kullandığımı söyleyemem...Sevdiğim insanları yada yaşlı birini ısıttığını bilmek daha çok mutlu ediyor beni..

Gail.Şal: Zor bir modeldi..Altınörgü forumda birlikte ördük...

Bu ipi çok sevmiştim..Kolay bir model...10 sıra düz, 10 sıra selanik...

Altınörgü forumun düzenlediği Zonguldak yaşlılar evinde ki bir teyzeye gitti..Aslında tunus işinden bir tane daha örmüştüm..Onun resmini çekmemişim....

Yine forumun bayram etkinliğinde Tülin ablama ördüğüm Eliana şal..Çok zevklli bir modeldi, birde çok sevdiğin bir insana gidince çok hızlı bitti....

Sevgili Kutsev bloğunda açıklamıştı bu örneği..O kadar güzel anlatmıştı ki, tığla olmasına rağmen çok kolay oldu...Bu renkle Amerika'daki kızkardeşime, başka bir renkle de ablama ördüm...Tekrar teşekkür ederim Kutsev....

Forumun düzenlediği Yılbaşı etkinliğinde Fulya'ya örmüştüm....En çok sevdiğim renkleri kullandım...

10 yorum:

  1. hepsi de ne kadar güzel ve sıcacık görünüyor :)
    hiç anlamıyorum ben örgüden,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok örmüşsün :)

    Ellerine sağlık.

    Gerek renk, gerekse model olarak en çok en alttaki mavi hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Tiryaki, aslında denesen çok kolay yaparsın...En zevkli tarafı televizyon seyrederkende örebiliyorsun...

    Teşekkür ederim Hobi vakti...Çoğunu tv seyrederken ördüm...Özellikle şişle örgü kolay oluyor...Mavilinin renginide modelini de çok severek yaptım...Hala o ipten var elimde..Bakalım bir şeyler daha olacak...

    YanıtlaSil
  4. DAHA BU SABAH DOLABIMDA BAKIP,ALSAMMI YANIMA ?DEDİM.
    KIYAMADIM.
    BİR SÜRE DAHA BAKIŞIRIZ KULLANMADAN ÖNCE BÖYLE.
    TEŞEKKÜRLER BİR KEZ DAHA CANIM.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan ablacığım...

    YanıtlaSil
  6. Turkuazlıya bayıldım, nasılda uğraşmışsınız bunlarla tek tek bravo doğrusu :) Emeğinize sağlık. Ben de seviyorum şalları ama çalışırken olmuyor oraya git şunu bunu yap durmuyor üstünde insanın.. Güle güle kullansın sahipleri.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Serpil..Haklısın çaışırken zor kullanması..

    YanıtlaSil
  8. Nazancım hepside çok güzel olmuş ellerine sağlık. Sende daha ne güzeller vardır kimbilir...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Kutsev,...

    YanıtlaSil
  10. En çok rengarenk olanı sevdim,hatta bayıldım ona:)

    YanıtlaSil