10 Mayıs 2011 Salı

Eski Bir Sepet Havlu Sepeti Oldu...

İki haftadır hobilerimin peşindeyim.Boyuyorum, dikiyorum, örüyorum ve kaplıyorum.Amacım yok, sadece içimden geldiği gibi, aklıma ne gelirse onu yapıyorum.Biliyorum bu bir dönem, bir süre sonra elime bir şey almak istemeyeceğim ve kitaplarıma döneceğim.Psikolojik açıklaması vardır mutlaka ama beni depresanlardan uzak tuttuğu sürece yola devam...
Beni tanıyan,sevdiğim  arkadaşlarım iyi bilir, evlerindeki eskileri atmadan bana getirirler.Bazen kendim yaparım, bazen fikir veririm.Aslında eskilerimizi atacak kadar zengin bir ülke olmadığımızı düşünüyorum.
Bu sepette bana geldiğinde kötü bir haldeydi.

 Önce saplarını çıkardım ve kahverengi boya ile boyayıp, vernikledim.İçini kumaşla kaplayıp, çevresine uygun harç geçirdim.İçine koyacağım havluların kenarlarını da farklı desende harçlarla süsledim.Sevdiğim bir arkadaşımın banyosunda misafir havluluğu olarak yerini aldı.


14 yorum:

  1. sepeti boyadınız mı?Bende değerlendirme çalışmalarını severim, başkasının elinde atılabilecek birşey yeniden hayat buluyor hem de güzel bir şekilde, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım valla.Bu aralar seni tutabile aşkolsun :))Maşallah,maşalla.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Noblesse. Kahverengi boyayla boyadım iki kat.Sonra da vernikledim.

    Tülin ablam olmuş değil mi? Mavilere ve çiceklere taktım bu aralar..

    YanıtlaSil
  4. Nazan ablam ılham gelmısken kacırma
    Yap yapabıldıgını
    Elıne saglık cok guzel olmus bu arada sepetın

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş,ellerine sağlık...mavilere bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. ay ne güzel olmuş.:)siz yapın bize de ilham olur:)
    ellerinze sağlık iyi günler de kullanın

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel değerlendirmişsin, sonuç harika olmuş, ellerine sağlık. Arkadaşın güle güle kullansın. Kullandıkça seni hatırlasın. :)

    YanıtlaSil
  8. Tülin'in her harfine aynen katılıyorum hatta tutabile'nin sonuna tutabilene olsun diye ''ne'' de ekliyorum:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık nazancığım çok beğendim çok güzel olmuş iyi günlerde kullan arkadaşım sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  11. Basit bie sepet bu kadar mı şık ve şeker olur, ellerine sağlık Nazanım, son postundaki kutu bir harika olmuş, yorum kısmı çıkmıyor, buradan yorum yapayım dedim, Tülin neresini ne yapacak merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. Sağol Banu, bloggerdaki sorun yüzünden o postun bütün yorumları gitmiş.

    YanıtlaSil
  13. Sorma Nazancım, benim de iki post ve yorumlar uçmuş... Yalnız Türkiye de değilmiş sorun, bakıyorum da yabancı bloggerlar da şikayetçi kayıplardan :(

    YanıtlaSil
  14. O güzel eller değince nasıl da değişmiş güzelleşmiş sepet :) Arkadaşın güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil