2 Mayıs 2011 Pazartesi

Kahve Fincanı Kutusundan Toka Kutusuna, Bir Geri Dönüşüm Projesi...

Arkadaşımın verdiği kahve fincanı kutusunu kumaşla kaplayarak, kızı için toka kutusu haline getirdim.Kutunun üstü sadece demir iskeletti.Kalın mukavvadan içini ve yanlarını kapladım.

Üstü kalın olsun diye elyafı 2-3 kat keserek yapıştırdım. 
Evdeki parça kumaşla içini ve dışını kapladım.Sıra en zevkli kısım olan süslemeye geldi.Yine evde olan fırfırlı ve simli kurdeleyi yanlarına yapıştırdım.Üstüne sade olması için çicekli süslerden koydum.Ve sonuç:




14 yorum:

  1. Vee sonuç mükemmel olmuş. Süpersin nazancım bu yaratıcılığına hayranım senin.

    YanıtlaSil
  2. Nazancığım ne güzel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş... ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. nazancım harika olmuş,renkler de süper.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Nazancım, hangi kelimeyi kullansam bilemedim, öyle güzel, öyle şirin, öyle şık.... ki, zevkine, fikrine, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş...bayılıyorum bu geri dönüşüm hikayelerine,,,ve geri dönüştüren bayanlara...kutu süper olmuş,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş, sen kutu yenilememiş söküp tekrar yapmışsın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim, seviyorum böyle geri dönüşümleri.Üst kumaş parlak, resimde net çıkmamış. Beğendiğinize sevindim..

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş.Bende de böyle bir kutu var, çok kalın, sağlam bir kartondan.Özendim şimdi size, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Rüya gibi hafif ve çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Noblesse.Kutu sağlam olunca uğraştığına daha çok değiyor.Seninkini bekliyorum.Hatta üstüne son yaptığın kalpli süslerden yapıştırabilirsin.

    Teşekkür ederim Nedret abla.

    YanıtlaSil
  12. ben de senin gibi kurdelelerle süslemeyi düşünmüştüm ama haklısın kalplerle de süsleyebilirim.

    YanıtlaSil
  13. Kutunun sahibinin annesiyim, kutuyu ilk görünce canım arkadaşımının ellerine teslim etmeyi düşündüm, ve de hiç yanılmadım, sonuç mükemmel olmuş, kızım ilk görünce takılarını hemen yerleştirdi, ve şimdi komidininin üzerinde çok güzel duruyor.

    Ellerine sağlık Nazancığım, devamını bekliyoruz...))))

    YanıtlaSil