16 Mayıs 2011 Pazartesi

Lavantalı Kutu ...

Boyadığım son kutular.Proje Tülin abla'ya ait.İnternette gösterdiği bir kutunun benzerini yapmaya çalıştım.

Kutuyu önce kahverengi boya ile boyayıp,üstüne mum sürdüm.Sonra bir kaç kat beyaz ile boyayıp, bulaşık teli ile eskitme yaptım.Üstüne ise lavantalı bir peçeteyi yapıştırdım.Peçetenin bazı kısımlarını  yanlar ve kapağın içinde de kullandım. 

 Bir peçete iki kutuya da yetti.Birde içlerine koymak için takım olarak, beyaz bir sabunun üstüne peçete yapıştırdım.



 Yandan bir kesit...
Not: Kutular, projenin diğer kısmı için Tülin abla'ya gitti..Bakalım kutunun içine ne güzellikler girecek..Ben de merak ediyorum..

19 yorum:

  1. ellerine sağlık, yine çok güzel olmuşsen de gördükçe ben de yapayım diyorum ama kendimi frenliyorum bir sürü yapacak işim var dağılmayım, toparlanamıyacağım diye:))Bende merak ettim ne yapacak acep Tülin Abla?

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.Her ne kadar kullanılan teknik eskitme olsada Hem şık hem modern olmuş.


    Bakalım Tülin ne güzellikler ekleyecek, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş olmuş, ellerine sağlık. Bu peçeteden bendede var ama henüz bir yerde kullanamadım. Bakalım nereye kısmet olacak. :)

    YanıtlaSil
  4. Hımmm...Top sen de diyorsun yani :)

    Ben içine ne yapsam olur artık.
    Kutu öyle güzel ki...

    YanıtlaSil
  5. Sevdacığım dene derim.Boyamakta ayrı bir terapi.

    Evren beğendiğine sevindim..

    Teşekkürler Hobivakti.bu peçeteyi çok sevdim.İçindeki parçalar çeşitli ve güzel.

    Eh!!!Tülin ablam kaçış yok,söylediğini yapacaksın...

    YanıtlaSil
  6. çok hoş peçeteye bayıldım çok romantik bir kutu olmuş güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  7. kutunun üzerindeki peçete dizaynına bayıldım, iyi ki sabuna da uygulamışsınız, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Misss misss miss gibi olmuş kokusu burnuma doldu ellerine sağlık. Ne o öyle koalisyon kurmuşsunuz Tülinle,yani kıskandım bana akıl veren bile yok:(

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık çok güzel olmuş,şu lavantalı peçetelerden ben bulamıyorum nereden alıyorsunuz:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş Nazan, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. buda çok güzel olmuş ellerine sağlık canım,tülin ablanın ne yapacağınıda merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  12. çok şık olmuşşş.emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Saadet teşekkürler..

    Gönül, hem romantik hemde vintage..Bayılırım..

    Noblesse sabun iyi oldu gerçekten, dizaynını beğendiğine sevindim..

    Fiammacığım sen de katıl,Tülin ablada proje çok.Ben projenin boyamasındayım sen bu aralar olsan dokuma kısmında olurdun..

    YanıtlaSil
  14. Ladygreenriver, ben peçetelerimi Ankara'da Şık düğmeden alıyorum. Orada güzel şeyler buluyorum..

    Özi, teşekkürler canım.Boyam demişken boyadığın vazon çok ilham verdi bana..

    Çicek ben biliyorum ama yinede bir bana da süpriz olabilir diye düşünüyorum..

    Özlem sağol canım...

    YanıtlaSil
  15. çok ğüzel bir calışma olmuş.ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. çok şık olmuş,bayılırım lavantaya,miissss gibi kokusu geldi buralara..

    YanıtlaSil
  17. Tatlım şahane olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlatmışsın..Allah razı olsun..
    vallahi ben bunu şimdi hemen denemeye başlıyorummmm :))

    YanıtlaSil