30 Mayıs 2011 Pazartesi

Yine Kutu Kapladım...

 Bu kutu kaplama işini çok seviyorum..Bu sefer kullandığım kutu, Atlas dergisinin hediyesi ansiklopedilerin olduğu kutuydu.
Malzemelerin hepsi evde olan şeyler.Sıfır maliyetle tam bir geri dönüşüm oldu.Kaplamada kullandığım polar kumaş daha önce kullandığım örtülerden kalan bir parça.
Üstüne kullandığım ve gülü yaptığım kurdeleler, hediye  çikolata kutularının kurdelesi.
İç kısıma ise dolap içine yaptığım ama kullanmadığım kapiyone örtü..Ve sonuç...
 

17 yorum:

  1. içini bile es geçmemişsin, ellerine sağlık, çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık. Pek şeker. :))

    YanıtlaSil
  4. Senle ben tanışmıyoruz ama eş zamanlı düşünüyoruz Nazancığım telapatik olarak, bu gün gittim ebatları gönlüme uygun kutu aldım bakkaldan dolap içi düzenlemek için kutu kaplayayım diye:)) Ellerine emeklerine sağlık mis gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Bir örnek,büyüklü küçüklü kutuları seviyorum bende.
    Çok güzel duruyorlar.
    Bu güzel kutunun devamını getirirsin inş.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım iyi günlerde kullan...
    senin fotokopi kutundan bende kapladım çok iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmş canım iyi günlerde kullan...
    senin fotokopi kutundan bende yaptım çok iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar beğenmenize sevindim.

    Fiamma bende aynı şeyleri hissediyorum bazen.Hafta sonu kutu kaplama günümdeydim.Şimdi seninkileri merak ediyorum

    Çicekciğim seninki de kimbilir ne güzel olmuştur..

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Nazanım. Bu aralar bende çok takılıyorum bu kutu kaplamaya. Güle güle sağlıkla kullan. Bu arada Tülin abla ile senin şişenin süslemesi bitmek üzere. Umarım beğenirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. süper bir dönüşüm ne kadar şık olmuş

    YanıtlaSil
  11. Beğeniriz tabii Dilek.Bu arada blog dünyasına hoşgeldin.Bloğuna izle kısmını ekle de ilk izleyicin olayım.hem daha kolay takip ederim..

    Teşekkür ederim Gönül.Sizlerin beğenmesi daha çok motive ediyor beni..

    YanıtlaSil
  12. Nazancığım benimki öyle seninki gibi süslü zarif bir şey olmayacak temiz olsun yeter bana, şu ilaç dolabıyla başım dertte bir eczane kadar ilaç var evde:( bir ilaç arayınca hepsini indiriyorum ve aradığım mutlaka en arkada çıkıyor. Şöyle bir kutu içine koyarsam oturduğum yerde bakarım sonra da her yeri talan etmeden koyarım yerli yerine diye çıktım yola:)

    YanıtlaSil
  13. Elime ne zaman bir kutu gecse ablam olsaydi nasil degerlendirirdi sorusunu cok s1k sordurtmaya basladin haberin ola :) Seni buraya davet ediyorum: http://dollarstorecrafts.com/category/1-and-free/ Bakalim baskalari ne yapmis recycle malzemeden :) Bir de bir sorum var. Benim bilekten bagcikli bir sandaletim var ama o bilek kisminda bulunan yer ayagima vuruyor. Onun yerine ne koyabilirim sence? Once kurdele dusundum ama onu bagcik seklinde yapmak gerek galiba.

    YanıtlaSil
  14. Ne hoş bir değerlendirme ,çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  15. Kutunun aralarına bölme yapsana Fiamma.Böylece daha iyi sınıflandırabilirsin.Süslemeyeceğin kısmına gelince, bence sen onu farklı hale getirrisin yine eminim..

    Nevinciğim bu tarz siteler bulursan linkini gönder.Kutu kaplamayı sende çok rahat yaparsın.Birde oradaki hobby mağazalarını düşünürsek..Sandalet için kurdele kullan.Uçlarını düğümleyip,çakmakla hafif yak.Atmaz o zaman.

    Teşekkürler Nathalie...

    YanıtlaSil
  16. Çook beğendim Nazan'cığım. Eline sağlık. Mis gibi olmuş:))

    YanıtlaSil