16 Mayıs 2011 Pazartesi

Hasırla Kaplanan Kutu ve Kurabiyeler...

Hafta sonu yine hobilerimle dolu dolu geçti,tabii temizlik ve ütü için harcanan zaman dışında. Önce arkadaşımın verdiği bir kutuyu kapladım.Keçeden, yapışkanlı kağıda kadar bir kaç seçenek vardı aklımda.
Ama yine arkadaşımın önerisiyle hasırla kaplamayı denedim.
Evde kullanmadığım hasır servisi kutu boyutlarında kesip,sıcak silikonla kutuya yapıştırdım.Ne yazıkki istediğim gibi olmadı.Hasır iplerinden kopup dağıldı.Tam oldu dediğim anda kapak oturmadı.Kutu olarak kullanılamayacağını anlayınca, vazo görevini aldı kendisi.Elimde bir tane daha var ama bu kadar vazo yeter deyip, onu kağıtla kaplamayı düşünüyorum.

Hafta sonu sadece hobi demedim, aklımda kalan kurabiye bir de mideme girsin dedim.Dedim de, diyet yaparken kurabiye nerden çıktı, onu bilemedim.Daha önce Saadet'in bloğunda adını duyduğum ve nihayet Sezobigo'nun bloğundan tarifini aldığım kurabiyeyi cuma akşamı denedim.Yağı biraz fazla gelmekle birlikte, un kurabiyesi ve kuru pasta arasındaki tadına bayıldım.Sonuç; çocuklar benim kadar sevmedi.Kurabiyenin çoğu kocamla bana yaradı ve bir daha durduk yere böyle şeyler yapmamaya karar verildi.
Not: Arkadaşların o kadar uyarısına rağmen kurabiyelerin üstü biraz karardı.



14 yorum:

  1. yok arada lazım atıştırmalıklar. Hem kendi yaptıklarımız daha sağlıklı bence. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Abla o malzeme ile kutu kaplanmaz ki! :) Kece daha iyi sonuc verebilirdi ama en iyisi kagit olur. Sert malzeme sert malzeme ile kaplanmaz diye biliyorum ben :P Bu arada ne diyeti? Ve diyette kurabiyelerin ne isi var?

    YanıtlaSil
  3. Nazancığım aynı sıkıntıyı bende yaşamıştım o amerikan servisleri ile sabırla dağıtıp tektek yapıştıracaksın en iyi çözüm o...
    Kurabiyelere yorum yazmayayım hiç:( görüntüleri güzel:), tadı da mutlaka öyledir...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık
    hasırla kaplama fikri hoşuma gitti
    ama kutunu yanındaki ineğe bayıldımmmmm:))))))

    YanıtlaSil
  5. Oldumu şimdi?Canım kurabiye istiyor.

    YanıtlaSil
  6. Haklısın bizim yaptıklarımız daha sağlıklı Saadet ama benimkilerin kek ve kurabiyelerle arası yok.Onlara sürekli pasta yapılsın.Bu arada kendimi hiç söylemeyeyim..

    Nevinciğim kaplanmasına kaplanıyor, sonuçta fena değil ama bu kutuya olmadı.1 aydır diyetteyim.Şu an 3,5 kilo gitti ama gidecek daha çok var.Bu arada bunlar arada yapılan kaçamaklar..

    Fiammacığım aynı dediğin gibi oldu.Bir kısmı tek tek yapıştırdım ama bu hasırları kesmeden kutu yapmak lazım..Kurabiye gerçekten iyi laf arasında.

    Teşekkürler Fidoş, inek figürünü çok seviyorum mutfak eşyalarında.

    Tülin ablam bir dahakine birlikte yeriz..(Diyetim bitince)

    YanıtlaSil
  7. marifetli arkadaşımın hünerli ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. hasırla kaplama fikri hoşuma gitti, krem-kırmızı tatlı bir görüntüsü var, içindeki çiçeklerle mutfağa canlılık katmıştır.Fotoğraftaki kurabiyeler karşımda olsaydı şimdi, hımmmm ne güzel olurdu, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. aa yapmışsınız :)) afiyet olsun.bende gidip gelip yediğim için en iyisi bir süre ara vermek :))
    yaptığın yenilemede çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Figen abla, sende marifetli dedikten sonra..

    Krem kırmızı uyumu güzel, özellikle balkona iyi gider diye düşündüm Noblesse.Kurabiyeleri de bir gün sırf sizin için yaparım, misafirim olursunuz..

    Tarif için tekrar teşekkürler Sezobigo.Fena yeniyor vallah..

    YanıtlaSil
  11. Ah şu temizlik olmasa neler yapıcaz neler...Hasırla kaplamak iyi fikirmiş çok şık olmuş.Ellerine sağlık arkdaşım.Yandaki möööcükte çok şeker.Bu arada afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  12. Bence gayet güzel olmuş. Tam bir geridönüşüm yani :)

    YanıtlaSil
  13. Hasırlı kutu değişik bir çalışma olmuş, hoş görünüyor.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Sevtap teşekkürler.Canın çekmemiştir umarım..

    Shuba güzel yorumun için teşekkürler.

    Değişik şeyleri denemek çok keyifli Hobivakti..

    YanıtlaSil