3 Mayıs 2011 Salı

Kutu Kaplama-3

Evde erzak kutularına ihtiyacım vardı.Marketlerde ise en küçüğü bile çok pahalı.Ben de kaplamak için istediğim ebatta kutu aramaya başladım.Sonunda işyerimde fotokopi kağıtlarının olduğu kutuların istediğim ebatta olduklarını anladım.Boşalan iki tanesine atılmadan el koydum.
 Dışlarını evde olan açık tahta renginde yapışkanlı kağıtla kapladım.İçlerine de samanlı kağıt yapıştırdım.Yine dış kısımlara evde olan parça harçlardan ve keçe süslemelerinden yapıştırdım.


Mutfağımdaki duruşları.Ortadaki aslında ekmek makinesi.Ona da daha önce dolap içine döşenen kaplardan böyle bir kılıf yapmıştım.Böylece hepsi çicekli, kelebekli oldu.Ankara'ya gelemeyen bahar, önce mutfağıma geldi.

11 yorum:

  1. Nazancığım çok tatlı olmuşlar, ilk halinden eser yok, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Benim de ihtiyacım var böyle kutulara da bakalım ne zaman canım isteyecek, çok düzgün olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ya...işte marifetli olmak böle bişey..atılacak olan kutular nasılda güzel değerlenmiş..şimdi nası işe yarar o kutular..bende de bol miktarda peynir kutusu var..bakalım neye dönüşcekler..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuşlar canım çok güzel görünüyor. Çok ekonomik bayansın çokkk.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  6. Nazancığım çok muntazam olmuş, ellerine sağlık. Bende bir iki deneme yapmıştım ama tahmin edeceğin gibi güzel olmadılar:((

    YanıtlaSil
  7. Zubizup teşekkürler..

    Sevgili Nobesse teşekkürler.En güzeli bambaşka bir şey çıkması ortaya.

    Fiammacığım yapayım ben sana diyeceğim ama...

    Permaren sağol canım.Peynir kutularını bekliyorum, hazır keçe ile uğraşmaya başlamışken..

    Sorma Kutsev,cimrilikte var işin içinde.Her şey gereğinden fazla pahalı bizim ülkemizde...

    Fadiş teşekkür ederim.

    Sevdacığım sağol, seninkiler de olmuştur bence...

    YanıtlaSil
  8. harika süper ötesi bayılıyorum nazan senin bu geri dönüşümlerine ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. çok ğüzel olmuş.ellerine sağlık...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  10. Çicekciğim beğendiğine çok sevindim, çicek böcek uçuk işler işte..

    Halime çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil