6 Ekim 2011 Perşembe

Bebek Hazırlıkları-III...

Bez pastasını hep yapmak istemiştim.Emir bebeğe kısmet oldu. Google'da yapılışını anlatan video kayıtları var.Ben de oradan bakıp, kendimce bir şeyler yaptım.Yapım aşamalarını da çektim.Ortadaki boru streç filmin.Mukavva en alta konacak.
 Bu şekilde kıvırdığınım bezleri borunu etrafında iple tutturdum.Lastik halka daha iyi olur.

İkinci sırada aynı şekilde olacak.Borunun uzun kısmını kesin.Bezler daha sonra kullanılır diye ben silikon ve yapıştırıcı kullanmadım.Bezleri boruya sabitlediğim için gerek kalmadı.Çevresine beyaz kalın kurdele geçirip, ince tülü kat yaparak buna diktim.En üste mavi kurdeleyi  geçirip, çevresine elimde olan nazar boncuklarını ve diğer süsleri koydum.Siz daha farklı süsler kullanabilirsiniz.Benimki biraz acele ile oldu. 
Ve sonuç: 

22 yorum:

  1. Aaa böyle birşeyin olduğunu hiç duymamıştım Nazanım. Ama güzel olmuş emeğine ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten harika olmuş elinize sağlık
    bende bi arkadaşımın bebeği için böyle bir hediye düşünüyordum. bu güzelliği paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş Nazancığım, ip yerine ince lastik de kullanılır. emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş. Ben de kızkardeşime yapmıştım ama bu boru fikri iyiymiş. Hiç aklıma gelmemişti. Tek tek bezleri lastiklemiştim ve yuvarlak tutacağım diye uğraşmıştım.
    Anlatımında çok güzel Nazan. Yapacakların çok işine yarayacak eminim...

    YanıtlaSil
  5. İlginç bir şey değilmi Dilek?Ben pek çok sitede gördüm.Acele olmasa daha da güzel süslenir.

    İşine yarayacağına çok sevindim Mirihmah..

    Aslında lastik daha da iyi olur Fiamma.Bir tane bile bulamadım evde.Onları da atmamak lazım.

    Teşekkürler Saadet.Boru pratik oluyor.Yapacak olanlara yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Nazancım, harika görünüyor. Fotolarla paylaşımın içinde teşekkür ederiz :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ayrıntılı anlatım çok iyi olmuş bende kız kardeşimin bebeği için yapmayı düşünüyordum ama kısmet olmadı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hiç de acele iş gibi olmamış Nazan.
    Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende bu hafta ilk defa yaptım çok eğlendim ama :) Hocamın bebeği olmuştu hediye götürmek için ben en üstüne bebek kıyafetleri koydum ama oyuncakta güzel olmuş bi dahakine öyle deniycem kopya çekiyorum ona göre :)))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ÇOk güzel olmuş, ayrıntı için teşekkür ederim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ben teşekkür ederim Sibel..

    İşine yarayacağı için sevindim Canan Nette farklı süslemelerde var.

    Bebek kıyafetleri ve oyuncakları da konur.İstediğin kadar kopyalayabilirsin Yeni gelin.Beğenmene sevindim..

    Bloğuma hoşgeldin Sena'nın annesi.Güzel yorumun için ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş. Bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  13. Şimdiki anneler şanslı, birde çevrelerinde böyle güzel işlere meraklılar varsa o ne ala :)

    YanıtlaSil
  14. Amerikan adetleri yakindan takip ediliyor bakiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Suhuba..

    Sevdiğim insanlar için bir şeyler hazırlamak çok hoşuma gidiyor Derya.Özellikle bebeklerine..

    Buda mı Amerikan adetiymiş Nevin,hiç bilmiyordum.Hoş güzel fikirlerini alabiliriz bence, yaşam stillerini almayalım da...

    YanıtlaSil
  16. Tülin ablam salı gecesi yemekten sonra bir saatte hazırladım.Benim için gerçekten pek acele oldu.

    YanıtlaSil
  17. nazancığım çok güzel olmuş.bebişe sağlıklı günler.bizim çocuklarımızın zamanında bez bile yoktu.şimdi herşeyler var ve çok güzeller.ellerine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Acele olmuş yazdınız ama gerçekten çok başarılı. Ben de denemek isterim. Çok güzel bir hediye!

    YanıtlaSil
  19. Nazancığım ben de ilk kez gördüm böyle bir hediyeyi. Ama süper fikir. Fikir süper, tasarım süper. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim Serpil hanım.Ben de yaptığınız minyatürleri zevkle izliyorum.Sevgilerimle..

    Sağol Semi.Yapması çok keyifli..

    Merihciğim güzel yorumun için teşekkür ederim.Sesini duymak çok güzel.Birde görüşebilseydik..

    YanıtlaSil
  21. bu çok hoş olmuş, harika fikir, bayıldım :) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler İsoon, bloğuma hoşgeldin.

    YanıtlaSil