13 Ekim 2011 Perşembe

Kapşonlu Erkek Çocuk Hırkası...

Büyüğüme bir kaç sene önce ördüğüm kapşonlu hırka.Çok fazla giymedi, Efe'ye kaldı.Dün bir arkadaşıma örnek olarak getirdim.Bloğuma da koymak istedim.Erkek çocuklarına model bulmak zor oluyor.Hem model hem de renkler sınırlı.Bu ip Bravo'unu akıllı iplerinden.
.
4 numara şişle 9-10 yaş için örüldü.Arkası 78 sayı başladım.Önleri 40 sayı.Kapşon için ilmek aldım.Yapmak isteyenler için detaylı resimlerini çektim.

Arkası..
Reglan kol kısmı.
Not:Eşim o zaman kendisine de böyle bir hırka istedi.İplerini Eskişehir'den annem aldı.Sonuç olarak hala örülmedi.Her sene niyetleniyorum ama cüzzesinden dolayı gözüm yemiyor..)

6 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel. Ben de örüyordum ama hiç giyilmiyor diye bıraktım artık. Benimkiler sevmiyorlar yünü...

    YanıtlaSil
  2. Zamanla giymiyorlar el örgüsü kıyafetleri.
    Küçükken giydirmek çok zevkli oluyor da..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Nazanım. Çok güzel, renkleri de çok hoş. Efeciğim sağlıkla kullansın. Eeee artık Mustafa Beye de bir sürpriz yaparsın herhalde. Ha gayret.

    YanıtlaSil
  4. Şekerim yorum yazacaktım en son eklediğin ilginç mekanlara ama yorum menün açık değildi. Ben de sizi Figüran kafeye götürmek istiyorum. Bir de oraya bak ha ne dersin. Gerçi orası kadar azametli değil ama yine de güzel.

    Bu arada nasıl en son eklediğim senin doğum günü hediyen beğendin mi?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadaşım bloguna tesadüfen girdim çok güzel el işlerin var ellerine saglık hırka harika bir model olmuş

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Safiye hanım, hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil