14 Ekim 2011 Cuma

İlginç Mekanlar-I...

Mekan : İtalyan Restoranı  Phoenix-Amerika
Zaman : Mayıs-2010
              'Baba' ve 'Bir Zamanlar Amerika' filmlerinin bir sahnesindeymiş gibi hissettim orada.Duvarlarında Amerika'ya İtalya'dan göçeden ilk göçmenlerin resimleri ile dolu rengarenk bir yerdi.


Restorantta deniz mahsullerinden yapılan soslu makarna ve tramisu yedik.Tramisu derin bir cam kapta sunuldu.Şarapları İtalya'daki kendi bağlarından yapılmış ama ben pek beğenmedim.

Amerika'ya gitme nedeni Ateşböceğim bu resimde bir haftalık.
Not:Nevinciğim bu restoranın adı neydi?Düşündüm ama bir türlü hatırlayamadım..

4 yorum:

  1. Valla bayılıyorum gezmeğe Avrupada birçok ülkeye gittim ama Amerikayı henüz keşfedemedimmm...

    YanıtlaSil
  2. Restoranin adi Buca di Beppo. Joe'nun bodrum kati anlamina geliyor. Beppo, Italyan Giuseppe adinin kisaltmasi. Buca da bodrum anlaminda kullaniyor. Ates boceginin de gittigi ilk restorandi :)

    YanıtlaSil
  3. Amerika'da çok uzun kalmadım ama çok farklı bir ülke Meral hanım.Bir tek yolu çoook uzun..

    Nevinciğim çok orijinal güzel bir restorandı.Bir ara Japon lokantasını da ekleyeceğim.Onun ismi Benihana olabilirmi?

    YanıtlaSil
  4. Hos senin amerika ziyaretin biraz fazla kisa ve kisitli idi :) O yuzden pek bir sey gormus sayilmazsin :)) Evet Japon restoranin adi Benihana. O tarz pisirme sekline Teppanyaki diyor caponlar.

    YanıtlaSil