18 Ekim 2011 Salı

Koltuk Takımım Nihayet Tamamlandı....

Geçen pazar günü dikiş günümdü.Ne zamandır aklımda olan kırlentleri diktim.Koltukları döşediğim kumaştan bulamadım, çicekli olanı vardı, ondan aldım.Önce içlerini boncuk elyafla doldurdum.Tek kişilik koltuklar için 35*55 ebatında iki tane uzun kırlent diktim.


Diğerleri 45*45 ebatında kare oldu.
Kapama yerlerine çıtçıt yaptıracaktım, Kızılay'a inmek zor geldi.Kendimce pratik bir çözüm buldum.
İç kısımlara düğme dikip, kalın iple brit yaptım.Böyle de oldu gibi.

Koltuğa asılan TV kumandalığımın rengi pembe idi.Onu örnek alıp, koltuk kumaşından bir tane diktim.Böylece takım tamamlandı.Sıra altın yaldızlı objelerin renginin değiştirilmesi var.Aslında kafamdakileri yapmak için benim çoook zamana ihtiyacım var...))

20 yorum:

  1. çok güzel olmuş iyi ve mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. ay nazancım pes vallahi o koltukları da kaplayıp bitirdin ya maaşallah helal olsun,Rabbim güzel günlerde oturmayı nasip etsin tatlım,bu aralar blogları düzenli gezemesemde ara da takip ediyorum heee:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nazancığım ellerine sağlık. Cesaretine hayranım. Profesyonelce bir iş çıkarmışsın. Yeni koltuk takımın hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kırlentlerde koltukta çok hoş görünüyor. Kırlentlerin çiçekli olması ayrı bir hava katmış. Ellerine emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. Ah Nazanım hangimizin yokki zamana ihtiyacı. Ellerine sağlık çok iyi olmuş. Artık yumuşak yumuşak yaslanırsınız kirlentlerinize efedim. Sağlıkla kullanın emi.

    YanıtlaSil
  6. Nazan bu koltuk işlerini imrenerek takip ediyorum, ellerine sağlık.Sağlıcakla kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. iyiki de koltuğun kumaşından bulamamışsın. Böylesi çok daha güzel olmuş bence...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Mihrimah...

    Teşekkür ederim Ladygreenriver. Nihayer bitti ama ben de bittim...

    Sağol Merihciğim.Gerçekten cesaret işi oldu bu iş..

    Teşekkürler Hobivakti..

    YanıtlaSil
  9. İnşallah Dilekciğim, iyi günlerde..

    Bende ekmek işine imreniyorum Elifciğim.

    Bitince ben de öyle düşündüm Saadet.Her işte var bir hayır..

    YanıtlaSil
  10. Süpeeerrrr.... Kumaşın desenli olması daha bir canlandırmış mobilyayı. Güle güle kullanın. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Gülsüm hanım.Bloğuma hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  12. İiyi ki görmüşsün o çiçekli kumaşı Nazan.Hareket katmış koltuklarına.İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  13. koltukların çok güzel olmuş kırlentler de harika ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Bende yapmak istiyorum ama hiç fırsatım olmuyor, yaza artık kısmet olursa...

    YanıtlaSil
  15. nazan inanmıyor kırlentleri anldımda koltukarıda sen kapladın maşaallah canım iyi günlerde oturun inşallah sağlıkla

    YanıtlaSil
  16. Olmuş değil mi Tülin abla?

    Teşekkürler Evren.Sen çok daha güzelini yaparsın hatta..

    Teşekkürler Canan..

    Çicekciğim inan, yazın kaplamıştım, şimdi olsa asla diyeceğim bir cesaretle..

    YanıtlaSil
  17. Koltuk takımı harika olmuş, tamamlanınca, ellerinize sağlık. Bence yastıkların farklı olup zeminde takımın kumaşına uyması daha iyi olmuş. Şimdi diğer yenilenecekleri merak ediyorum, kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  18. Yastıkların deseni harika bir seçim, nefis bir takım oldu, kumandalık ayrı bir güzellik, mutlu, sağlıklı günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Vay be analar ne hamarat kadinlar doguruyor :) Hos genetik olarak sana daha cok pay dusmus bu hamaratlik kismindan :)) Evet yastiklar guzel olmus ama ben daha renkli bir seyler koyardim kirmizili, yesilli, morlu degistirirdi ortamin bej havasini :)) Belki de modern bir sey Sunun gibi: http://www.crateandbarrel.com/decorating-and-accessories/decorative-pillows/zenith-20%22-pillow/s134158.

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuşlar Nazancığım güle güle kullanın, bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil