27 Ekim 2011 Perşembe

Günler Geçiyor...

Günler geçiyor, hayat devam ediyor, keyifsiz, tatsız.Havalarda yardım ediyor.Elime  işimi alıyorum, bir süre sonra  bırakıyorum, sonra yenisine başlıyorum.Hem çok şey yapmak istiyorum, hem de hiçbir şey.Dün işyerimden çok genç bir arkadaşımın böbrek kanserine yakalandığını öğrendim.Daha bir senelik memur, altı aylıkta evli.İnşallah tedaviye cevap verir ve düzelir.
Ne zaman çok sıkılsam ve üzülsem yeni bir örgü başlarım ben (Bazen o da fayda etmiyor).Bıraksalar saatlerce örerim.Yine o moda girdim bu aralar.Ama tek örgüyle yetinemiyorum.Bir onu örüyorum bir başkasına başlıyorum.Ne zaman mı? Bütün işlerim bittikten sonra, o da akşam 9 civarı ancak oluyor.Ne kadar yorgun olsam da örgü beni dinlendiriyor.Bunlardan ilki bebek battaniyesi.Modelini AnneKaz'ın bloğunda görmüştüm.

Uzun süredir özlemle beklenen bir bebek için örüyorum.Uzun yıllardır hayatımızda olan çok sevdiğim sıcak yürekli arkadaşlarımın bebeği gelecek.Onların ilk çocuğu ve bize torun geliyor diye şaka yapıyoruz eşimle.İnşallah sağlıkla dünyaya gelir,hayatımıza bir ışık getirir.
İkinci örgüm eşime başladığım mont.Garibim beş senedir bekliyordu, oğluşlarımdan sıra ancak ona geldi.Başladığımı görünce çocuk gibi sevindi.Şaşırdım, bu erkekler hiç büyümüyorlar değil mi? 

17 yorum:

  1. ikiside harika görünüyorlar. Eminim kullananlarda beğenecekler. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, ellerine sağlık. Arkadaşına ise üzüldüm. Genç bir insan umarım morali iyidir....

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım hem battaniye hemde kazak güzel olmuş. rabbim arkadaşınıza sağlık versin

    YanıtlaSil
  4. hasta arkadaşın için Allah'tan şifa diliyorum..Bebek bekleyen arkadaşın da sağlıkla evladına kavuşsun inşallah..battaniye çok güzel olacak eminim.bu arada ben de katılıyorum sana,erkeklerin hep bir tarafları çocuk kalıyor:)ama ben o çocuksu taraflara bayılıyorum:)))))sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Örgülerin ikise çok güzel görünüyor..Allah kolaylıklar versin canım..Arkadaşınada acil şifalar diliyorum Allah onuda sevenlerine sevdiklerine bağışlasın..

    YanıtlaSil
  6. Her iki örgü içinde kolay gelsin. Bu battaniyenin yapılışını hep merak ederdim, sizinki de çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Canım arkaşına şifalr dilerim. Örgü gerçekten terapi gibi, artık güzel haberlere çok ihtiyacımız var, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık, ikisi de çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Allah şifasını versin arkadaşının Nazan.Çok zor.

    Örgülerin çok hoş.Biliyor musun dün gece ravelry de uzun süre bebek battaniyesi örneği aradım.Seçtiğim seninkine çok yakın bir model.Başlamadım ama...İyi bir ip seçmem gerek,sonra acele ettiğim için pişman oluyorum (!)
    İşte böyle..Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. Her şeye rağmen hayat devam ediyor..Bebecik şanslı,sağlıkla dünyaya gelsin...

    YanıtlaSil
  11. Cok gecmis olsun arkadasina umarim ileri duzeyde degildir :( Battaniye yoksa Istanbul'da yasayan cifte mi gidiyor? Merakimdan sorasim geldi o zaman gercekten torun olur size :)) Enistem sever boyle kazaklari sevinir tabii. Senin ordugunu uzerinden cikarmazdi universitede iken siz :))

    YanıtlaSil
  12. öncelikle arkadaşına Rabbimden acil şifalara dilerim
    battaniye çok güzel görünüyor ellerine sağlık bebeğiniz sağlıcakla kullansın
    eşinizin montuda çok güzel görünüyor kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık Nazanım. Umarım arkadaşında en kısa sürede sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  14. Allah şifasını verir inşallah şimdi tıp herşeyi hallediyor canım.Bütün iş arkadaşınız morali sizlere iş düşüyor .Battaniye çok güzel olmuyor bebiş özlemi bizde de var .Mis gibi kokarlar .sevgiler

    YanıtlaSil
  15. arkadaşına acil şifalar renkleri çok güzel

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim arkadaşlar.İş arkadaşımın tedavisi başlamadı henüz.Bayramdan sonra iyi bir uzmandan randevu almışlar.Hepimiz dua ediyoruz, inşallah sağlığına kavuşur, o kadar genç ki..

    Nevinciğim Yeliz ile İrfan'ın bebeği olacak.Yeliz uzun süredir istiyordu,öğrenince beni aradı.

    YanıtlaSil
  17. Harika haber cok sevindim. Buradan istedikleri ozel seyler olursa bana yazarsiniz.

    YanıtlaSil