12 Ekim 2011 Çarşamba

Değişik Tatlar...

Bizim evde  madensuyunun sade ve meyveli çeşitleri çok tüketilir.Geçen yaz Alaşehir'de Sarıkız madensuyunun kahveli çeşidine rastladık.Kahveyi çok seven eşimin ve Efe'nin çok hoşuna gitti.Ben her daim sadesini tercih ediyorum ve bence  en güzel sade soda Beypazarı'nın.Diğerleri fazla asitli geliyor.
Messir lokumu macunundan daha kolay yeniyor, ağıza yapışmıyor.Diğeri yine ilk defa denediğimiz Tariş'in üzümlü ve fındıklı lokumu.Tariş'in temizlik ürünleri hariç diğer ürünlerini beğeniyoruz.En azından pek çok markadan daha güvenilir.Eskiden Vakıflar markası vardı, o da şimdi özelleşti.Güzelim Vakıflar sızma zeytinyağı anılarda kaldı. 
Tülin abla hatırlatınca aklıma geldi.Bu çayları yazmayı unutmuşum.Mesir macununun bitki çayı bunlar.İçinde bir çok baharat var.Bu çayı ve lokumları Tariş'in mağazasından almıştık.

14 yorum:

  1. kahveli sodayı ben de sevdim, hiç fena değil:)

    YanıtlaSil
  2. Of of of..Yeme de yanında yat diyemeyeceğim.Yerim ben bunları,içerim.
    Bak aklıma Beypazarı'nın ayvalı lokumu geldi.
    Hadi bakalım :(

    YanıtlaSil
  3. kahveli sodayı denemek isterdimm...Ben de sade içerim. Ada sever bizim birde. Bir kere meraktan istedi meyvelesini. Hemen sadeye döndü...

    YanıtlaSil
  4. Kahveyi sevenler çoğunlukla seviyor Fadiş.

    Sana da tattırırım Tülin abla, hala 6-7 şişe var.Ayvalı lokum için bir şey diyemeyeceğim.

    Bazı meyvelilerde fena değil Saadet.Sade bulamazsam elmalı ve ananaslıyı tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. bunu bir deneyeyim ben..bak beğenmezsem kızıcam ha :)

    YanıtlaSil
  6. Nazan'cım bende sade ve Beypazarı sevenlerdenim. Tariş'in lokumlarını ilk fırsatta alıp deneyeceğim, sağol canım:)

    YanıtlaSil
  7. Hımm lokumlar pek de lezzetli görünüyorlar. Ben de sade sodayı çok seviyorum. Ama kahvelisi nasıl olurdu onu da merak ettim doğrusu. Afiyet olsun şekerim.

    YanıtlaSil
  8. Kızma Figen abla.Sende eğer kahvekoliksen bence seversin.Deneyince haber ver..

    YanıtlaSil
  9. Bitki çayını ilaç niyetine içebilen ben bile maccun'u sevmiştim.

    YanıtlaSil
  10. Beypazarına gidince arabanın arkasını dolduruyorum,bende sade severim ama kahvelisini muhakkak deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  11. Kahveyi severim ama kahveli maden suyunu dusunemedim. O soyledigin markalar yok burada biz Italyan maden suyu aliyoruz. Icine azicik nar suyu ekleyip iciyoruz. Guzel oluyor.

    YanıtlaSil
  12. maden suyunu bende çok severim ama kahveli yi ilk defa duydu deneyeceğim

    YanıtlaSil
  13. Ankara'daki Tariş mağazlarında olup olmadığını bilmiyorum biz Ege'deki bir mağazasından almıştık Elif..

    Dilekciğim bana geldiğinde elmalının yanına sodada ikram ederim sana.Ama lokumlar bitti ne yazıkki.

    Ben de bitki çayını çok seviyorum.İnanılmaz rahatlatıyor Tülin abla..

    Beypazarı'nın gişinde çeşme var Meral hanım.Oradan da bidonlara maden suyu doldurabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  14. Nevinciğim bence severdin sen. Narlı olan da güzel oluyordur.

    Sanırım Sarıkız markası da yeni çıkarmış Nilgün..

    YanıtlaSil