17 Ekim 2011 Pazartesi

Kitaplar ve Boyamalarla Bir Cumartesi..

Yine koşturmalarla dolu bir cumartesiydi.Büyüğümün diş doktoru randevusunu beklerken, yarım saat bir kaçamak yapıp, Tülin ablayla Sevda'ya uğradık.Ne zamandır merak ettiğim kursunu da gördüm böylece.Daha sonra eşimi kandırıp, Batıkent yollarına düştük.Amacım Hobivakti'nin ahşap malzemelerini aldığı Bedayi'ye gitmekti.Ne yazık ki ne Ulus'ta ne de Suluhan'da boyamak için istediğim malzemeleri bulamıyorum.Bulduklarıma ise pahalı fiyatlar veriliyor.(Kızılay'daki ahşap malzeme satanları söylemiyorum bile). Bedayi Batıkent'te Gersan sanayi sitesinde.Hobivakti o kadar güzel tarif etmişki, aramamıza gerek kalmadı..Dükkanın sahibi Ahmet bey ve Oya hanım yaptıkları tasarımları gösterdi.Tek kelime ile harika tasarımlar.Ne yazık ki internet sitelerinde bunların küçük bir kısmı yer alıyor.Eğer bu tarz objelerle uğraşıyorsanız  Bedayi çok iyi bir adres.
Sıra oradan aldıklarımda..Hediye olarak boyayacağım seramik objeler..
 

Ahşap objeleri çekmeyi unutmuşum ama onların sitesinden ekliyorum resimleri..



 Hafta sonunda bizim ailenin seçtiği kitaplar..

 Hüsnü Arkan'ın bestelerin bayılırım ama yazar kimliğini bilmiyordum. Kitabın içinde hediye olarak Hüsnü Arkan'ın yeni şarkısını CD'si de var.

Büyüğümün seçtiği roman.CNBC'de dizi film olarakta yayınlanıyormuş.
Küçüğüm seçim şansını her zaman olduğu gibi Hotwheels arabalardan kullandı.O kadar çok arabası olsa da doyamıyor arabaya ve hepsini tek tek biliyor.
Ve yeni bir hafta başlıyor.Benimki Hüsnü Arkan'ın çok sevdiğim bir şarkısı ile başladı, sizinki de hoş bir ezgiye başlasın ve devam etsin......

15 yorum:

  1. Nazancığım, çok kısa oldu görüşmemiz ama acısını birdahakine çıkartırız diyorum. Hüsnü Arkan' ının ben de müzisyen kimliğiyle biliyordum. Kitabını merak ettim, öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Selam,
    Cicilerin çok hoş. Boyanmış halleride öyle olacak. Eminim. Kolaygelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Oh oh verimli bir alışveriş olmuş şekerim. İyi okumalar ve kolay gelsiiiiiiiiiin.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada siteye baktımda ayna çerçeveleri ne güzel. Burada İstanbul'da böyle ayna çerçeveleri satan yerler bilen varsa paylaşabilir mi?

    YanıtlaSil
  5. bir yandan şarkıyı dinliyorum bir yandan yorum yapıyorum:)
    aldıkların ne güzel bakalm neler çıkacak bunlardan :)
    hobim vktim güzl diyorsa güzel yerdir:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok hoş görünüyor aldıkların.. Boyalı halleri kimbilir nasıl olacak....

    YanıtlaSil
  7. Müzik de güzel,seçkilerin de.

    YanıtlaSil
  8. aldıklarınız çok güzeller sonuçları daha da güzel olcaktır eminim

    YanıtlaSil
  9. Sevdacığım 29 ekim programını kesinleştirirsek çok güzel olur.Kitaba başladım.Güzel bir dili var şarkıları gibi..

    Teşekkürler Suhuba.İstersen Ahmet beye İstanbul'da verdikleri yerleri sorarım..Pek çok yere gönderiyorlarmış.Oymalı aynaya ben de bittim.

    Dilekciğim eşime sordum, götürürüm tabii dedi.Zamanı kesinleştirelim..
    Birlikte seçeriz, bayılacağına eminim.

    Sağol Sezo.İnşallah güzel bir şeyler çıkartabilirim.Zamana da ihtiyacım var.

    Gerçekten boyanmamış halleri bile güzel Saadet.

    Teşekkürler Gönül..

    Hüsnü Arkan'nın pek çok şarkısını seviyorum Tülin abla.Ayrıca kitap bitince sana da uğrar.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Canana, inşallah olur..

    YanıtlaSil
  11. Nazanım, bir güne ne güzellikler sığdırmışsınız, herkes gönlüne göre birşeyler yapmış :)

    YanıtlaSil
  12. Müziği dinleyrek ,yayını okudum.Çok güzeldi...
    Kitabını görmüştüm ama nasıl birşey keşfedemedim.
    Bir de Prag Mezarlığı ilgimi çekti ama galiba bana göre değil...eğer okursan yorumlarını bekliyorum Nazancım...sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
  13. Banucuğum gerçekten güzeldi.

    Hüsnü Arkan'ın kitabı bir aileinin hikayesini kadınları üzerinden anlatıyor Nathalie.Duru bir dili var, henüz bitmedi ama şarkıları gibi keyifli.Umberto Eco eşimin seçimi.O yazarı çok sever.Ama bende merak ettim, konusu ilginç, okuyunca paylaşırım.

    YanıtlaSil
  14. Bu şarkıyı çok seviyorum.

    YanıtlaSil