2 Ocak 2012 Pazartesi

Baykuş Yastıklara Devam...

Sanırım bu üçüncü baykuş yastığım.Çevremdeki arkadaşlarımın bir çoğu baykuş seviyor.Bu yüzden onlara yeni yıl için baykuşlu hediyeler hazırlamak istedim.Bu yastık da yine baykuş seven ve eşi öğretim üyesi bir arkadaşıma gitti.Resmi internetten bulmuştum, ne yazık ki adresi yok.


Çevresindeki ponpon harcı makinede dikemedim, elimde diktim.Keçe baykuşların kenarlarını makine de aplike yaptım.

Not: Yastığın farklı versiyonunu  sevgili Tuba'nın bloğunda da görebilirsiniz.Kendisi pasajdaki bir arkadaştan esinlendiğini yazmış.Ben ne yazık ki resmin üzerinde isim olmadığı için nereden aldığımı bilmiyorum.Ama yastığı satış amaçlı yapmadığım için sorun olmayacağını umuyorum ...

25 yorum:

  1. çok şekerler bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. çok harika olmuş canım ellerine sağlık arkadaşın iyi günlerde kullansın.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Baykuşlar şahane, özellikle gözlüklü olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. baykuşlar güzel ve ayrıcaklı kuşlar:)
    çok güzel olmuşlar.Eline sağlık Nazan:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir yastık. süper bir hediye. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. polardan bir baykuş yastık yapmak ben de istiyorum, ellerine sağlık, çok cici olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel, kepli olan baykuşa bayıldım, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. ben de bayıldım,ennn baş köşede yerini aldı bile...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Hımmm pek bi güzel olmuş bunlar Nazancığım. Baykuş deyince aklıma hep entellektüellik gelir. Sağlıkla kullansınlar.Seninde ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok tatlılar:) hele gözlüklü çok şeker elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık, harika olmuş özellikle gözlüklü baykuş çok sevimli olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlılar. Kitap yerinden fırlayacakmış gibi duruyor, çok havalı...

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Gönül..

    İnşallah Mihirimah.Kendisi de çok sevdi.

    Gözlüklü olanı biraz uğraştırdı ama değdiğini düşünüyorum Deryacığım.

    Sağol g.Bence de diğer kuşlardan daha sevimliler.Ben bir de kargaları seviyorum nedense..

    Sağol Saadetciğim..

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Bahar..

    Kavuniçikumaşı duck bezi Noblesse.Diğerleri keçe.Polarda çok güzel olur..Senin baykuşu merakla bekliyorum..

    Teşekkürler Elif.Kepli olan benimde favorim oldu.Hoş pembeli arkadaşımı da çok severim..

    Enginciğim bakalım önümüzdeki sene hangi baykuş evinize yerleşecek..

    Teşekkürler Zuzu..

    YanıtlaSil
  17. Sağol Dilekciğim..Baykuş batıda sanatın ve bilgeliğin sembolüymüş zaten..

    Teşekkürler Ayyüce..

    Sağol Şuleciğim..

    Teşekkürler Sesi.Detaylarını elimden geldiğince düzgün yapmaya çalıştım..

    YanıtlaSil
  18. Merihciğim yorumunu gördüm ama yanlışlıkla sildim.Kusuruma bakma olur mu?Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, ne kadar güzel yapmışsınız çok sevimliler. Renkler de harika. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkürler Nergiz..

    Teşekkürler Marifetane..

    YanıtlaSil
  21. Şimdi baktım Sibel hanım.Kendisi de başka birinin pasajından aldığını yazmış.Tuba gibi bende bu tarz işleri satış amaçlı yapmadığım gibi her zaman model aldığım kaynağı hem postumda belirtmişimdir hem de yabancı değilse izin almaya dikkat etmişimdir.Ben kaynak resmi pasajlardan değil çoğumuzun yaptığı gibi Brezilya sitelerinden aldığımı hatırlıyorum ama sorun değil, posta bu durumu tekrar ekleyeceğim..

    YanıtlaSil
  22. ayy ne şirin olmuşlar yerim ben bu yastıkları :)ellerine sağlık bende bir kaç haftaya kadar aystık çalışması yapacagım kıskandım :P

    bu arada dikişle ilgili püf noktaları yazacağım blogumda ozaman hem zamandan kazanır hemde daha temiz ve düzenli bir görünüm elde etmiş olursunuz... bende sizin gibi uzun yollardan dikiyordum ilk sıralarda şimdi pratik ve kolay yöntemler elde ettim... ellerinize sağlık emek verilen herşey herzaman güzeldir çükü sevgi ile çalışılmıs oldukları unutulmamalıdır.

    YanıtlaSil
  23. Turuncu yastık üzerine olan ikili Baykuş'tan sipariş vermek istiyorum...
    0 532 511 67 97

    YanıtlaSil