3 Ocak 2012 Salı

Tülin Abla'dan...

Sevgili Tülin abla'yı çoğumuz biliyoruz.Bloğumu açmama teşvik eden, üç yıldır hayatımda hem arkadaş hemde abla olarak yer alan tatlı ve narin insan..En az iki aydır annesinin yanında hastane hastane koşturuyor.Nur teyzenin ayaklarında şeker hastalığından ve dolaşım bozukluğundan dolayı yaralar oluştu.Babamın da iki ayağı bu sebeple diz altından kesildi.Bu kötü olayı bizde yaşadığımız için bu tarz yaraların ne kadar zor iyileştiğini çok iyi biliyorum.Neyseki Nur teyzede yaralar o kadar ilerlemedi.İki aydır oksijen tankına gidiyordu.Ama ne yazıkki yılbaşı gecesi hastane tuvaletinde düşüp,kalça kemiğini kırmış.Sanırım önümüzdeki günlerde ameliyat olacak.Kendisi Numune hastanesinde ,ortopedi servisinde yatıyor, tabii yanında da Tülin ablam.Bu postu hazırlarken Tülin ablamın  sıkıntılarını asla anlatmadığı için benim yazmama da içerleyebiliceğini düşündüm ama ben sevdiklerinin onun bu sıkıntılı durumunu da bilmesini istedim.Sıkıntılar ve acılarda paylaşıldıkça azalıyor.Sizde dualarınızdan Nur teyzemi eksik etmezseniz çok sevinirim.İnşallah bir an önce düzelir ve sağlığına kavuşur..

22 yorum:

  1. çok geçmiş olsun.Nur teyze bir an önce sağlığına kavuşur inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Tülin hanıma da annesine de geçmiş olsun. Düşmesi çok talihsiz olmuş. Umarım en kısa sürede iyileşir...

    YanıtlaSil
  3. nazancım çok geçmiş olsun,bir an evvel sağlığına kavuşur inşallah Nur teyze,dualarım onunla...

    YanıtlaSil
  4. Üzücü haber :(

    Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım yaaa düştüğünü bilmiyordum:( Hay Allah, ne diyeyim ben şimdi, çok üzüldüm. CAn arkadaşım benim kimbilir ne haldedir en son yılbaşı akşamı evden konuştum:( Allah acil şifalar versin inşallah hem ameliyatı başarılı geçer hem de tez zamanda sağlığına kavuşur. Nazan lutfen haberdar et beni de şu anda Tülini arayıp içini şişirmeyeyim ama ben meraktan ölürüm burada kızmaz o bize:(

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim arkadaşlar.Tülin ablaya ileteceğim.

    Şuleciğim bu postu yazarken de çok tereddüt ettim.Kızmaz biliyorum ama yine de yanında olduğumuzu bilmesini istedim..İnşallah daha güzel haberler verebilirim..

    YanıtlaSil
  7. Çok üzüldüm, Allah şifalar versin, kimseyi darda bırakmasın.

    YanıtlaSil
  8. Haber vermen çok iyi oldu Nazancım, bilelim tabii, dediğin gibi o güzel insan hiç sıkıntılarından bahsetmez...
    Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin diyelim, ben ararım onu.

    YanıtlaSil
  9. Tülin hanım'ı ben de çok seviyor ve taktir ediyorum. Eşi bulunmaz güzellikte bir insan. Annesi Nur hanım için dua edeceğim,Allah tez zamanda şifasını versin. Size de paylaştığınız için çok teşekkür ederim,bunca insanın iyi dilekleri mutlaka yerini bulacaktır.

    YanıtlaSil
  10. Canımsın yaa ben yazmayı düşünmüştüm bu akşam iyi ki sen yazmışsın. Bugün konuştum. Sanırım perşembe günü ameliyat olacakmış Nur Sultan. Hasanın kontrolü var. Bir ara da oraya kaçmak istiyoruz. İnşallah bir terslik olmaz. İyiki varsınız.

    YanıtlaSil
  11. Aaaaa... Dur Tüline mesaj atayım, biz konuştuktan sonra olmuş demek ki olay :((

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun canım dualarımız onunla...

    YanıtlaSil
  13. çok çok geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda şifasını versin

    YanıtlaSil
  14. Kızmaz canım kızmaz, iyi günlerimizi paylaşıyoruz zor zamanlarda da susmayalım,( bugün hep onu düşünüp durdum, dualarım Nur teyzeyle, tomtişim bir an önce kalk ayağa inşallah) Dertlerde paylaştıkça azalır.Haberlerini bekliyorum, iyi haberler ver bize Nazancığım, hep pozitif düşünelim.

    YanıtlaSil
  15. Nazancım bilirim Tülin ablanın ne kadar naif bir insan olduğunu sıkıntılarını paylaşmak istemez hiç.
    İnşallah tez zamanda iyileşir Nur teyzemiz. Benimde sevgilerimi iletirsen sevinirim canım dualarım onlarla olacak.

    YanıtlaSil
  16. Nazancığım haber verdiğin için sağol canım. Kaç gündür aklımda Tülin abla. Hastaneye gidip geliyor müsait olmayabilir diye elim telefona gitti geldi ama arayamadım. Gelmiş geçmiş olsun inşaallah. Rabbim şifalar versin. Allah yardımcısı olsun. Dualarım onlarla.

    YanıtlaSil
  17. canım yrni yılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  18. nazancığım var mı bir haber yoksa yine ertelendi mi ameliyat?

    YanıtlaSil
  19. Şuleciğim dün konuşmuştum.Bugüne ertelediklerini söyledi.İlk önce göğüs ile ilgili bir tedavi yapılacakmış.Nur teyze daha iyiymiş.Bugün kan vermek için gideceğiz, tekrar buraya yazarım...

    YanıtlaSil
  20. Nur teyze bugün ameliyat oldu.Saat 1,3 da girmişti, yeni çıktı.Yoğun bakıma aldılar.Göğüs doktoru yüksek risk görse de ameliyatı başarılı geçti.Tülin abla dua eden, yanında olan bütün dostlarına canı gönülden teşekkür etti.İnşallah bundan sonrası onlar için daha kolay olur..Siz yine dularınızda unutmayın onları..Yarın tekrar ziyaretlerine gitmeye çalışacağım.İnşallah daha güzel haberlerle dönerim.

    YanıtlaSil
  21. canım benim Allah yanlarında olsun her daim tontişimin de Tülinciğiminde. Ne elim ne aklım iş tutuyor öğrendiğimden beri. Çok iyi haber bu, yarın çıkarırlar yoğun bakımdan inşallah. Gelmiş geçmiş olsun sıra diğerinde o da hallolsun inşallah çok üzüldüler, çok.Benim için öp yanaklarından dualarım onlarla.

    YanıtlaSil
  22. Sağol Şuleciğim.Tülin abla yorumlarınızı görüyor, nete de giriyor ama yorum bırakamıyor.Bugün Dilek ile ziyaret saatinde oradaydık.Nur teyzeyi sabah çıkarmışlar servise.Durumu iyi ama bir ayağındaki yaralar sorunlu.İnşallah daha düzelsin de sıra o kısma gelsin.Son haberler bunlar..

    YanıtlaSil