24 Ocak 2012 Salı

Uğurlar Olsun...Uğurlar Olsun...

11 yorum:

  1. Aslında herşey o kadar açık ki; aydınlık olmayan hiçbirşey yok! Yeter ki gören gözler hakikati görmeyi bilebilsin...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bizler unutmadık, ocak ayı kanlı!!!
    Muammer Aksoy, Uğur Mumcu...
    Saygıyla anıyoruz...
    Bu gün İsmail Cem'in de ölüm yıldönümü, hepsine Allah rahmet eylesin....

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, rahatsızlıklarım dan dolayı epeydir uğrayamadım sizlere, yokluğumda geçmiş olsun yorumları ve ziyaretlerin için çok teşekkürler, sayfamda bir çekiliş var, katılırsan çok sevinirim. Sevgiyle sağlıkla kal canım.

    O günü hiç unutmuyorum, oğlum bebekti, çok ağlamıştım:)

    YanıtlaSil
  4. Allh rahmet eylesin. Liseye giderken komşumuzun kızından etkilenip cumhuriyet gazetesi almaya başlamıştım ve mustafa ekmekçi ile uğur mumcunun köşelerine abone olmuştum. O zamanlar bazı anlatılanlar ve yazılanları anlayamıyordum çocukluk işte.... Şimdi ise....

    YanıtlaSil
  5. Sana aynen katılıyorum Ece.

    Evet Elifciğim, unutmayacağız.

    Bende o günü hiç unutmadım Afet hanım, üniversite son sınıftaydım. İnanılmaz bir kar yağıyordu o gün.Yine de yüzbinler eşlik etti cenazeye,çok ağlamıştım..O yıllarda hemen hemen bütün kitaplarını okudum.

    Bazen gazeteyi sırf onun köşesi için alırdık Dilek.Ama kitaplarını daha çok sevdim.

    YanıtlaSil
  6. :((((ALLAH rahmet eylesin.yattığı yer nur olsun...

    YanıtlaSil
  7. Zaman inanılmaz bir hızla geçiyor... Uğur Mumcu katledildiğinde Ankara' da üniversite öğrencisi idim... O günlerden bu günlere ne değişti diye de düşünmeden edemedim dün...

    YanıtlaSil
  8. Amin Halime..

    Bir arpa boyu yol gittik bence Rengim.Böyle dürüst aydınlara o kadar çok ihtiyacı var ki bu ülkenin...

    YanıtlaSil
  9. Aynı kuşağın insanlarıyız. Kafamda hala dünmüşcesine berrak o gün. Biz unutmadık ama bizden sonrakiler böyle onurlu insanların adını bile bilemeyecekler ben ona üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  10. Bizden daha genç nesil gerçekten çok farklı frekansta Colette.Ben büyük oğluma elimden geldiğince anlatmaya çalışıyorum ve yine de umudumu kaybetmemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar; Uğurlar olsun,sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil