13 Ocak 2012 Cuma

Nefesim Nefesine...

(Bu cumada böyle olsun.Her dinlediğimde beni derinden etkileyen şarkı ve sözleri...)

Yatar gül harmanı gibi                      Canım sese mi geldin
Canımın dermanı gibi                       Kadem basa mı geldin
Her yanında çiçek açmış                   Sağ olsam gelmez idin
Binboğa ormanı gibi                         Öldüm yasa mı geldin
 
                    
Saçın yüzüne perde                           Nesine yar nesine
Yüreğim düştü derde                         Ölürüm ben sesine
Ayak üstü duramam                          Bir daha vursa idi
Seni gördüğüm yerde                         Nefesim nefesine...
 

8 yorum:

  1. Çok severim ben bu türküyü...

    YanıtlaSil
  2. bende bende bende çok severim

    YanıtlaSil
  3. Bazen içimizdeki ateşi şakılarla söndürebilmeyi seçiyoruz....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, na güzel paylaşım olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canımcım bugünde söyledim. Dinlemeyeceğimi söylemiştim. Sen anladın onu. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  6. çok sevdiğim bir türküdür,sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. insanın tamda yürğine dokunan bir türkü.sevmeyen varmı:)

    YanıtlaSil
  8. Bu türkünün şimdi bende çok daha acı bir anısı oldu.Bundan sonra gözlerim yaşarmadan dinleyebileceğimi sanmıyorum.

    YanıtlaSil