23 Ocak 2012 Pazartesi

Çikolata Kutusundan Yüzük Kutusuna-II..

Yeni yıl geçti ama ben çevremde gördüğüm her çikolata kutusuna bundan ne yaparım diye bakmaya devam ediyorum.Malum işyerlerinde yılbaşı ve bayramlarda çok olur bu kutulardan.Bende geçen hafta Başkanın bitmiş çikolata kutusuna atılmadan el koydum.
 Bence tek başına bile çok güzel bir kutuydu ama hediye olacağı için biraz süslemeye karar verdim.Önce dekopaj resimleri yapıştırdım üstüne.Ama çevrelerini gümüş simle geçerken, düzgün olmadı.
Bende üstüne kaplamaya karar verdim.Mürdüm rengi keçe üzerine ütüyle yapışan hazır aplikelerden yapıştırdım.Kestiğim elyaf parçasının üstüne keçeyi koyup, çevresine harçtan geçtim.
 
 İç kısıma koltuk kaplamadan kalan sünger parçasını silikonla yapıştırdım.Üstüne yine keçe yapıştırıp, yüzük için yerler kestim.Dış kısımlara ince bir kurdele yapıştırdım.Sonuç budur..
Not: Nuray ablacığım sağlıkla, iyi günlerde kullan ve beni hatırla...

18 yorum:

  1. Değerlendirme ve geri dönüşüm işlerine bayılıyorum. Güzelim kutuların çöpe atılmasına hiç kıyamıyorum. Çok güzel ve fonksiyonel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık. Sağlıkla kullanılsın.
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Kutu da çok güzel olmuş. Nazanım ellerine sağlık. Nuray hanımda keyif ve sağlıkla kullansın. Bu arada benimde lale desenli yüzüğüm var yani ne demek bu pişti olmuşuuuuuuuuuuuuz. he he öptüm seni.

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş, bayıldım ben de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Cok hos olmus,ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, ellerine sağlık. Bak şu çikolataya , kutusuyla bile mutluluk sebebi:)

    YanıtlaSil
  6. çok tebrik ederim meral,
    Tam osmanlı el sanatlarından örneklemeler olmuş..
    çok beğendim..,hep diyorum siz hobby blogları harikasınız..

    YanıtlaSil
  7. bir isim hatası yaptım sanırım
    affola :((

    YanıtlaSil
  8. İnşallah, sağolun Nur hanım..

    Laleli yüzük mü, ilahi Dilek.Hiç görmedim sende..

    Teşekkürler Rengim.Benimde içime sinen bir çalışma oldu..

    Teşekkürler Vintage Duygular..

    Aynen Elifciğim, bu kutudaki çikolatlarda harikaydı..

    Teşekkürler Nunu.Meral hanımda çok sevdiğim bir blogcu..

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş yine, ne güzel her şeyi değerlendiriyorsun:)
    Pembe fonda yüzükler güzel görünmüş...

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş Nazancığım ellerine sağlık, renklerin uyumuna bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş canım ellerine sağlık..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  12. Nazan Hanım,çok güzel olmuş. Mürdüm rengi de çok güzel desen seçiminiz de çok güzel. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Selamlar, rahatsızlıklarımdan dolayı epeydir gelemdim sizlere. Ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkürler.
    Bu arada sayfamda 14 şubat için çeklişim var, senide beklerm, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  14. canım çok şık olmuş ellerine sağlık.evdeki atmaya kıyamadığım kutuları bende kaplıyorum genelde ama yüzük kutum yoktu.hemen birisini yüzük kutusu yapıyım.fikir için çok teşekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Harika el işleriniz var. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Değerlendirmeyi çok seviyorum ama evde yer kalmadı Nathalie.Hobby odası yapacak oda olmayınca çocuklardan daha dağınık oldum..

    Renkleri resimden daha iyi duruyur Şuleciğim, resimden tam anlaşılmıyor..

    Teşekkür ederim Halime..

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Ehlikeyf.Bu aplikeleri şansıma çok ucuza bulmuştum..

    Teşekkür ederim Afet hanım.İnşallah daha iyisinizdir.Syafanıza hemen bakıyorum..

    Yüzük kutusu çok pratik Mihrimah.Yaparsan eklersin değil mi?

    Teşekkür ederim Begonvilli ev..

    YanıtlaSil
  18. geridönüşüm harika bir çalışma ne güzel bir toparlayıcı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil