24 Ocak 2012 Salı

Bebek Battaniyeleri..

Bu bebek battaniyesini geçen hafta bitirmiştim.Modeli kolay.3 ilmek başlıyorsunuz ve her gidiş dönüşte kenarlardan 1 ilmek arttırıyorsunuz.İstenilen genişliğe gelince yine her gidiş dönüşte kenarlardan 1 ilmek eksiltiyorsunuz.Böylece kare oluşuyor.Arttırmaları ve eksiltmeleri 1 ilmek içerden yapın, köşeler daha düzgün durur.İpim Çelebi markasının kalın bir ipiydi.7 numara şişle ördüm ve bitince hafif ütüledim.Kenarlarına tığ ile çok sevdiğim bir modeli ördüm.

Bu battaniye ise polar tarzı ve kumaşçılarda satılıyor.Ben bu parçayı  Bursa Kumaş pazarından aldım.
Kenarlarını çevirmesenizde olur ama yine duramadım.Krem rengi bir iple yengeç ayağı modeli yaptım.(Yengeç ayağı modeli abartısız ve şık bir model bence.Ters gidilen sıkiğne aslında.Baykuş yastıklarımın  kenarlarını da bu  modelden yapmıştım.)

21 yorum:

  1. her ikiside çok güzel ayıcıklı olan ne şeker ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. İkisi de çok şirin olmuş Nazan' cım, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık, çok hoşlar..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok güzel olmuş örgü battaniyen.ayıcıklı olan da pek bir şirin.iyi günlerde kullanılması dileğiyle.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ba-yıl-dım, tu tuu maşallah nasılda çabuk örüyorsun yaa.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık... Örgü olana bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım battaniyelere özellikle el örgüsüne....

    YanıtlaSil
  8. Ayıcıklı olanına rengi de çok parlak Gönülcüğüm.Battaniye olunca polar sorun olmaz diye düşündüm..

    Teşekkür ederim Rengim.Daha pazenden yapacaklarımda sırada.

    Teşekkür ederim Elişi Defteri.Bloğuma hoşgeldiniz..

    Sağol Mihrimah, bu sırlar örgü battaniye ve yastıklara takıldım, kaldım..

    Şuleciğim değmez senin nazarın. İnan kalın şiş olduğu için çabuk ördüm.

    Teşekkür ederim Emine hanım..

    Meral hanım bende sizin o güzel boyamalarınıza bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  9. İkiside çok güzel olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Nazanım. Pek güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  11. Nazancım ellerine sağlık çok güzel olmuş ikisi de ama özellikle ilkine bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. Nazan Hanım, çok güzel olmuşlar. Yengeç ayağı dediğiniz tığ örgüsünün adını sizden öğrenmiş oldum. Beğenirdim hep ben de ama ismi de güzelmiş. Elinnize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. ikisine de hayran kaldım :)
    canımsın ya, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık... pek hoşlar...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Elif..

    Senin battaniye ne durumda Dilekciğim.:)

    Örgü olan erkek bebek için Fadişciğim.Renklerini bende çok sevdim..

    Bende bir kaç sene önce öğrendim Ehlikeyf.Ama çok kullanıyorum. Nette yapılış videosu var.Çok kolay ve zevkli..

    Sağol Figen ablacığım..

    Teşekkürler Ayşın hanım..

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel olmuş ikiside ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. İkisi de çok güzel olmuş canım ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  18. Çok şekerler, poları iyi ki tığlamışsın, daha güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim Derya...

    Sağolasın Yeşimciğim...

    Bende poları böyle daha çok sevdim Elif.Tek başına boş gelmişti gözüme...

    YanıtlaSil
  20. emeğinize sağlık çok hoş olmuşlar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim Anne eli..

    YanıtlaSil