17 Ocak 2012 Salı

Puro Kutusunun Dönüşümü....

Geçen sene ablam değerlendirmem için bu puro kutularını göndermişti.Sigara ile aram yoktur ama bu puro kutularını çok beğenmiştim.Bir kısmını doğal halleri ile bıraktım,bir kısmına ise peçete transferi yaptım. 
Üzerlerine hamur kabartma yapacaktım ama yine zaman bulamadım.Kabartma konusunda neden bu kadar üşeniyorum bilmiyorum.Gerekli malzememde var ama ben boyama konusunda çok tembelim.Hemen bitsin istiyorum.Neyse elimdeki peçetelerle kutuları bu şekilde süsledim.

Bu peçeteyi BİM'den almıştım.Desenini çok beğendim.
Not:Havalar düzelince kutular ablama yola çıkacak.Ablacığım umarım beğenirsin.Eniştemin sigarayı bırakmasını tercih ederim ama illaki içecekse de bu purolardan devam etsin.En azından kutuları işimize yarıyor.

24 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, çiçeklere bayıldım. Renkleri harika görünüyor. Kabartmadan da çok şık olmuşlar bence. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar, puro içemememe hayıflandım valla:)) bayıldım ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Sağol Tuğçe, beğenmene sevindim..

    Kutular orijinal Küba kutusu Sevda.Hepsi elde yapılmış.Bu ülkeyi zaten çok severim, işçiliklerini de sevdim..

    YanıtlaSil
  4. Kutuların tahta olması çok hoş tabii ama süslenince daha da güzel olmuşlar, iki desen de uyumlu olmuş:)Güle güle kullansınlar...
    Yine de sigaraya HAYIR!

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım.çiçekli olana ayrıyeten bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kutuları çok güzel değerlendirmişsin canım harika olmuşlar..ellerine sağlık.çiçekli peçetene bayıldım bime her gidişimde peçeteleri kontrol ediyorum ama hiç böyle güzel peçeteler bana denk gelmiyor ya bitmiş oluyor ya da bizim bimlere böyle güzelleri gelmiyor...

    YanıtlaSil
  7. ilkini daha çok sevdim açıkcası. O da mı peçete. Ne kadar güzelmiş. Hem kutunun ruhu na da uymuş sanki....

    YanıtlaSil
  8. Ortancalı peçete gerçekten çok güzelmiş Nazan Hanım, kutular da süper. Harika olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Nefis, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Bence de sigaraya hayır Nathalie.Sigaranın en büyük kötülüğünü babamda yaşadık ama tiryakilere bunu anlatmak çok zor..

    Teşekkür edeim Mihrimah.Ortancalar her yere yakışıyor..

    Ben de BİM'de her zaman bu tarz peçeteler bulamıyorum Elif.Her şubede farklı modeller olabiliyor.
    Yine de piyasa da en ucuzu onlar..

    Onlarda peçete Saadet.Aslında onlardan bardak altlığı yapacaktım, kalanlardan deneyebilirim. Bu peçetede tahtaya çok yakışıyor..

    Teşekkür ederim Rengim..

    Teşekkürler Bahar..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, çok güzel görünüyorlar. Renkleri de harika, elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. kutular harikaymış bana senin güzel tasarımlarınla süper olmuşlar bayıldım ellerine emeklerine sağlık bence birine el koy:):)

    YanıtlaSil
  13. her ikisi de çok hoş olmuş Nazancım, kutular inanılmaz bir değişim geçirmiş.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Nergiz.

    Bu kutulardan en az 5 tane daha var Gönül.Onlardan kendime yapmayı düşündüm.Bakalım aklıma farklı bir şeyler gelirse..

    Teşekkürler Noblesse.Gerçekten ilk hallerinden çok farklı oldular..Ben daha sabırlı olabilsem dahada güzel olabilirlerdi..

    YanıtlaSil
  15. Süper olmuş bayıldım, bayıldım. Galiba senin bana verdiğin ve yüz boyadığım puro kutusunu değiştirecek gibiyim. Gerçekten çok beğendim ellerine sağlık. Keyifle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  16. BAyıldım kutulara. Bence enişte teşvik bile edilmeli daha fazla tüketsin diye belki sen sıkılır biz postalarsın bu kutuları.Ebatları nekadar bunların resimden anlaşılmıyor keşke açık halini falanda resimleseydin Nazanım. Bir dahakileri öyle yap can.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Suhuba.

    İstersen bir tane daha veririm, onu böyle süslersin Dilek.O kutuda güzel olmuştu..

    Eniştem çok içmesin Şuleciğim.Zaten tam tiryaki,birde sağlık sorunu çok.Bendekilerden bir kaçını sana göndereyim. İstersen ben de süslerim, ya da o zevki sana bırakırım.Kutular bir karış uzunluğunda, eni dört parmak.Bir sonrakine açık halini de koyarım..

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Kutuların ham haldeki, köşe işçiliğini de çok beğendim. Tütüne hayır, kutulara evet:))

    YanıtlaSil
  19. Nazancığım,

    Ellerine kollarına sağlık..İki kutuda çok güzel olmuş.Böyle güzel değerlendireceğini biliyordum zaten..

    Canan

    YanıtlaSil
  20. tamam tamam alırım valla. Ne yüzsüzüm demi he he.

    YanıtlaSil
  21. İşçiliği çok güzel değil mi Elif?El işçiliği ve bütün kutular birbirinden farklı.Emeğin değer verildiği Küba gibi bir ülkeden gelmeleri daha da güzel bence..

    Beğenmene sevindim abla.Bir türlü kargoya veremedim.Yanına Eskişehir'den istediklerini de koyacağım.

    Yok canım,yüzsüzlük değil Dilekciğim, samimiyet.Ben de isterdin senden biliyorsun..

    YanıtlaSil
  22. Kutularin buyuklugunu tam anlamadim ama kapaklari boyle cekmeli degil de ustten acilmali puro kutulari var. Eger onlardan biri duserse eline artik kardesine bir kupe koyma kutusu yaparsin :P

    YanıtlaSil
  23. Çekmeli bunlar Nevinciğim.Diğer boyadıklarımın resimlerini daha iyi çekerim..

    YanıtlaSil