20 Ocak 2012 Cuma

Saksılar Süslendi...

Geçenlerde oğluşlar salonda top oynarken (ne kadar yasaklasam da kaşla göz arası top oynuyorlar) daha önce özenerek boyadığım saksımın dış kabını kırdılar.Saksı bir kaç yerinden kırıldığı için yapıştıramadım.Yine bir köşede saksısı çirkin kendisi çok güzel bir çiceğim vardı.Bunların dışına bir kap aramaya başladım.Balkonda atıl bekleyen saksılara gitti gözüm.Pek bir sade göründüler gözüme..
Ama uzun uzun süslemeyede halim yok, tembellik had safhada, birde üşengeçlik.Ben de kolaya kaçtım.Bunlara kılıf ör deseler  üşenmeyeceğim ama boyama ağır bastı..
Neyse annemde bulduğum ablamdan gelen fayans süslerini hatırladım.Bunların bir kısmını mutfaktaki fayanslarıma yapıştırmıştım.Sıcak suda bir süre bekleyince ince jelatinimsi resim kağıttan ayrılıyor ve istediğiniz yere yapıştırıyorsunuz, pek pratik ve tembel işi.Tam benlik..
Bir tarafa eflatunlu diğerine de sarılı çicek desenini yapıştırdım.(Tabii önce saksıyı krem rengi sprey boya ile boyadım)
İkinci saksı krem rengi plastik bir saksıydı.Buna da dekopaj resimlerini yapıştırıp, kenarlarını gümüş kabartma boyası ile geçtim.
Bütün bunlar toplamda bir kaç saatimi aldı, ilki içime sindi,ikincisi eh! işte, idare eder.Sizce nasıl olmuşlar?

17 yorum:

  1. Balkondaki saksıları iyi atmamışsın. :)

    Bu hallerini çok beğendim. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Valla süper olmuş :) ne iyi akıl etmişsiniz,banada örnek oldu.

    YanıtlaSil
  3. bence cok güzeller hepnin havası değşmiş ellerne sağlık nazan abla =)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilkini daha çok beğendim:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ben de ilkini çok sevdim, ellerine sağlık. Kullandığın malzeme ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar, ilki özellikle süper...

    YanıtlaSil
  7. Valla harika bir fikir,yaratıcılık bu işte,fayans süslerinin desenleri çok güzel oluyo,ellerine sağlık Nazancım...

    YanıtlaSil
  8. Görüntüleri çok hos duruyor

    YanıtlaSil
  9. bu fikri sevdim, ilkine bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Hobi vakti.Bir ara balkondaki bütün plastik saksılarımı süslemiştim.

    Beğenmenize sevindim Red Riding Hood.

    Teşekkürler İlaydacığım..

    İlkinin doğallığını bende çok sevdim Fadiş..

    Bu fayans süsleri epey eski Elif.şimdilerde pek rastlamadım..

    Sağol Saadetciğim..

    YanıtlaSil
  11. Bunların farklı desenleri eminim güzeldir Özlemciğim..Yaratıcılıkta tembellikten doğarmış..

    Teşekkürler Xmedy..

    Beğenmene sevindim Noblesse..

    YanıtlaSil
  12. Süper olmuşlar, renklenmiş, şıklaşmış, el değmiş, özel ve güzel olmuş saksılar:)))Veee en önemlisi sadece sizde varlar....
    Ellerinize sağlık ✿♥‿♥✿

    YanıtlaSil
  13. Bunları çok beğendim. Sağlıkla kullan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Aaa ben bunları nasıl kaçırmışım çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Çok haklısınız Nur hanım, beni yansıtmları en güzeli..

    Sende yaparsın Dilekciğim. Geldiğimizde saksıları bir ele alalım.

    Sağolasın Rengim..

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bir değişim olmuş elerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşlar, ama ben beceremem gibi geliyor :)

    www.jusinbello.com

    YanıtlaSil